2011年3月7日 星期一

2011-03-03 Surprise for B~~~ HAHA~~

上星期三 (3/3) ...放工後一支箭咁搭車去左太和等阿 B 響大陸返黎...又去左商務打書釘...睇睇下書突然醒起朝早佢好似話今晚要培訓...咁咪即係要九點先落到黎?!  家下先六點幾...我響度咪要等好耐...@@?!?!   諗諗下...難得的煮癮又起...所以就即刻去百佳打個轉...!! 


其實我唔知整咩架...去到拎靈感啦~~~~ 首先我係買左 D 整芒果布甸 & 北海渡牛奶布甸既材料...哈哈~~~我係咁唔按章出牌既人...!!   明明黎買餸又買乜鬼野布甸材料呢?!  哈哈哈~~~


行左陣就靈感到...所謂靈感咪係又係o個幾味囉!!!  嘩哈哈~~~


返到去諗住拿拿臨煲左湯先...點知隻小狗細細係都要我幫佢執左個尿兜先...因為佢又想去殊殊呀...因為我仲未執佢個濕左既兜...明明佢屙多篤都唔會濕到腳架啦...佢係要招積...行入黎 check 左幾次...見佢神色慌張...明明好急架啦...但點都唔肯上去...!!  又驚佢走上梳化度解決喎!!!  我咪死死氣唔搞 d 煲湯料住...幫佢執左先...一執完...佢就九秒九上去個兜度屙殊殊喇!!!  真係巴閉!!!  我成日懷疑佢有公主病的!!!  哈哈~~~ 貪靚又醃尖!!! 


搞完隻小狗~~~~ 洗好手...再搞d湯喇!!!  煲湯都要兩個鐘起碼...比隻小狗搞一搞...切完材料已經成七點幾喇!!!  即係阿B返到黎都未有得飲!!! 





之後又要醃下 D 雞翼 & 牛柳~~~





八點半左右...阿B打比我...佢已經響上水了...問我響唔響太和...我叫佢返屋企先...佢都估到啦...仲玩野話佢好肚餓係咪食完先返屋企!!!  


收左線後即刻開爐~~~ 用焗爐整雞翼 ...再開鑊炒四季豆 & 牛柳...佢返到黎又幫下手...終於搞惦喇!!!  不過個湯都仲未得...仲要煲多一個鐘...


是日 MENU :


(1) 焗蜜糖雞翼


(2) 四季豆炒牛柳


(3) 木瓜雞腳瘦肉湯


哈~~~因為無煮飯...所以阿B就煲左個麵黎食...HEEHEE~~~我仲係未識煮一人份既飯...!!











沒有留言:

張貼留言