2011年3月4日 星期五

2011-03-02 一個人的晚餐...哈哈哈~~

星期三 (2/3) ...阿B呢晚因為要同大陸的同事聚會...所以呢晚得我一個人食晚飯...本來想響火炭報個蛋糕 course 的...不過後黎因為約左 blogger 交收...所以都係算了......


響太和商務睇左陣書...關於狗狗的...關於蛋糕甜品的......突然見到 d 烹飪書...忽發奇想...!!!   哈哈~~~就係決定今晚自己煮比自己食...!!  (有夠白痴~~   仲覺得好好玩咁...?!  明明做人太太應該要識整野食的...!!!  )


即刻走轉百佳...但係買咩好呢?!  煮咩好呢?!  響我既 "自家煮字典" 裡面...咪得o個幾味囉...無理由又整呢d架嘛...一於搞搞新意思...自己整西餐...登登登...........  好驚嚇係咪?!


左睇右睇之後...終於買左呢d o個d ~~~


迷你娃娃菜 & 車厘茄



黃椒



西冷扒



粟米湯



哈哈哈~~~~係咪有點不自量力呢?!   對住呢堆野....我都有點點覺得係........!!! 



終於搞左一大輪...首先搞惦左d伴牒配菜...!! 



之後煎埋塊 cheap cheap 扒上牒~~~



個粟米湯又煲起~~~~


我既晚餐終於登場喇!!!!   似模似樣掛?! 



我就覺得好好食啊~~~~ 黑椒香草西冷扒呀~~~~哈哈哈~~~~~~


 


 


沒有留言:

張貼留言