2011年3月12日 星期六

2011-03-09 有煮意

星期三晚...阿B要 OT...我又唔想留響公司 OT 做野...因為公司實在太焗...焗到我有D頭暈既感覺......再做我會訓著...


阿B話大概七點先走...咁佢又暗示叫我最好唔好去行街...嘩哈哈~~~~ 收到啦~~~!!  咁我咪同佢講 : 得啦~~~我有 "煮" 意囉~~~!! 


又去左百佳逛...推住架車周圍睇...第一件事就去買芒果啫喱粉 & 淡奶!!!  因為我要再試整芒果流心布甸...!!   我一定要完全無漏材料咁去完成!!!!!!  哈哈~~~ 玩野方面我就最認真...差D將呢晚既 " 煮" 意忘記左!!! 


推下推下...執下呢樣o個樣...差唔多買完時...阿B又打黎叫我等埋佢...  佢話黎太和接我...不過要等多佢半個鐘...唔係嘛!!!!   我話比佢知我差唔多比錢喇喎...佢居然叫我響度推多半個鐘頭車...!?!!!   不過我又居然會應承等佢...真係響度推住架車周圍咩都睇一餐~~係咁磨半個鐘!!!  Crazy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


點知佢黎到見到我架車有 d 煲湯料...佢話咁晏唔好煲...煲粟米湯好了!!!  跟住拎走晒d 野放番架上!!!     打亂我份 menu!!!!!


返到去...合作泡制左呢餐好豐富既晚餐~~!!  兩個人食咁多野...真係痴鬼左線~~~


呢碟係我煮......呵呵~~~ 金菇肥牛卷



呢牒都係我整既~~~~



呢牒係阿B炒既~~~ 蜜糖豆炒雞柳



登登登~~~~ 份量真係好多啊...不過最後係清晒既!!!!!     



 


3 則留言:

  1. 你好叻呀!入得廚房,出得廳堂,你地真係好sweet,我依家要學定第日要煮呢
    [版主回覆03/14/2011 13:00:00]哈~~我係半桶水咋...我老公先識煮...我係助手黎...

    回覆刪除
  2. 見你個芒果流心布甸,都覺得唔簡單啦
    [版主回覆03/17/2011 16:51:00]我係跟住 d blogger 既圖黎整架...
    你都試整下丫...好好玩又好好食架~
     

    回覆刪除
  3. 有時間考慮試啦

    回覆刪除