2011年3月25日 星期五

2011-03-20 家有髮型B

上年九月染完髮之後...到而家都未去過髮型屋...因為一想到要等好耐 & 坐好耐...就唔想浪費時間......不過家下頭頂和髮尾已變為明顯的兩截色...所以要搞搞佢喇~~~!!  又唔想花$$...又唔想花時間...至簡單係點呢?!   哈~~~~當然係請家中咩都懂一手既男人幫下手啦~~~!! 


首先自備材料~~~ 染髮劑一盒...睇電視廣告見到呢隻新出...幾得意喎...成頭泡咁...好似幾好玩咁......



裡面有呢D材料~~



當髮型B大力"吱"個樽就會流出泡泡架喇~~~~



家中的髮型B幫我 " 卒 " 云晒成個頭...等廿五分鐘...搞惦...得左!!!   變番啡啡地...又可以唔駛去髮型屋呆坐...仲可以一路上網等洗頭...超方便...!!  上色效果唔錯~~!!  唔該晒啊~~~ 我既御用髮型B~~~~



有位同事知道係阿B幫我染髮...話我地 : 你地駛唔駛咁溫馨呀?  


HAHAHA~~


點止呀~~ 佢仲幫我整番好條穿窿褲呀...真係勁開心呢~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言