2011年3月8日 星期二

2011-03-07 Paper Bag Baby Album - Lesson 3 & 特別晚餐!!

三堂的 Baby Album 返埋呢晚就返完喇...好唔捨得~~


今堂係咁整整整...最後發覺我原來已經做左五頁...@@~~ 不過呢五頁比較簡單一 d ...所以慢吞吞既我都可以完成...同學仔個個都整得好好...比起我呢本...佢地做得花巧有心思得多......


哈~~暫時未有君君小公主的相片...所以暫時拎住 d 陳年婚紗相度下位先~~~



呢張係拉出黎架...!!



呢張玩 distress ink ...今次無搞到一手都係...heehee~~



呢張 pattern 紙好靚...真係唔想遮住佢~~ 其實呢張都未完成晒...仲有條絲帶未加上去...又未 stamp ...@@~~



呢張做得最求其...哈哈~~~



仲有幾張要自己完成...要比 d 心機先得...!!! 


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


每次放學...阿B都會帶細細出黎太和接我返入去...當好累的時候見到家人黎接自己...真係好開心!!!  哈哈哈~~~


今晚阿B仲整左個特別的晚餐比我...哈哈~~~ 有幾特別...就係屋企剩左咩就整埋比我食...哈哈哈~~~~不過我鍾意喎...因為太好食了!!!


仲有兩塊麵包...煎隻蛋...有份熱辣辣既蛋治...好味~~~



仲有佢留比我既菜心 & 肥牛 (肥牛我分左D比細細食...哈~~)



仲有塊香茅豬扒...食晒所有野...真係勁飽!!!!    大滿足!!



2 則留言:

  1. 見到你本album心情都會好d呢,自問無藝術天份,成日羨慕人地d野有幾靚呢~ 加油呀,快d完成全本album啦 ^^
    [版主回覆03/14/2011 13:01:00]多謝呀^^
    其實剪剪貼貼好簡單咋...你又玩下丫...真係好好玩架~~!!

    回覆刪除
  2. 嘩,同學仔!
    [版主回覆03/26/2011 23:03:00]哈~~~你好!!  同學仔~~~~!!! 

    回覆刪除