2011年3月3日 星期四

分離抑鬱症?!

星期三 (2/3)...六點鐘...約左 blogger 交收訂左既日本橡皮膠...佢好好人呢...幫我地響日本...但係無賺錢既...其實佢咁幫我地...用左佢唔少既時間啊...又要分別約交收...我反而覺得佢應該要賺的~!!


之後自己返到太和...去左商務睇左陣關於狗仔健康與疾病既書...因為我家的小狗近呢排唔知搞乜...成日響梳化賴尿...初時覺得佢係受驚 (即附近突然有好猛烈既聲音嚇親..)...不過發覺又唔似...唔通佢有病...?!  但係我地響度佢又識得去自己個廁所架喎!!  所以就去揭下d書睇下...發覺有一樣極吻合!!


近來我地返工...佢成日好唔捨得咁...仲要震晒...雖然佢一向都係極痴人...不過我地話返工...佢通常都會明白咁...只係跟到去門口...佢好醒的...識得分我地係去街定係返工... 知你去街...佢會好嗲咁 "鶯鶯"聲叫......


不過當我地一返到屋企...佢又表現極為雀躍...開心到彈彈跳周圍走...仲痴身痴勢咁...


之後佢就會響梳化或床典典下咁玩...@@~~!!



玩到成個傻仔咁...頭髮凌亂!!   @@!!!!



玩到衣衫不整呀 .... @@!!!!



 


我覺得佢係患左疑似 " 分離憂鬱症 " ...!!


原因:


如果主人過份溺愛狗狗...滿足牠所有要求時...狗狗對主人會產生強烈依賴心...因此...只要主人不在身邊...就會陷入強烈的不安...這種不安感會引發各種問題行為......


症狀:


當主人不在家時...就會出現問題行為...每隻狗的問題行為各不相同...通常都是隨地大小便...打壞房間內的東西...或是大聲吠叫等...另外...也會有食慾不振...暴飲暴食...嘔吐...腹瀉...流口水...氣喘如牛...脈搏加速等...也會因為經常舐腳導致皮膚炎...


治療:


使用行為療法...使狗狗適應主人外出...


剛開始時...只有外出數秒而已...逐漸增加外出時間...消除狗狗因為主人不在而產生不安... (每次阿B去掉垃圾或者去花園淋花等...佢都吠到痴根...@@!!)


嚴重時...需要使用抗不安藥...在維持狗狗心情平靜的情況下...採取行為療法...


預防:


從幼犬時代開始...就要讓狗狗了解人和狗之間的主從關係...在室內為牠安排一個空間...使狗狗和人類的生活有一線之隔..."平時"讓狗狗在牠的"地盤"生活...只有在主人允許時...才可以走出"地盤"...  (佢由細細個已經可以響屋企自由行...仲同我頭貼頭一齊訓...@@!!!)


必須明確區分和狗狗遊戲時間和不理會牠的時間...培養牠可以獨立自主的獨立心... (佢一向當正佢自己係人架喇...食又要食埋一份...坐又要一齊坐...@@!!!)


容易罹患的犬類:


怕寂寞的狗...整天和主人黏在一起的狗...


OH~~!!!  佢中左好多條件呀~~~~!!!   不過我反而希望佢只係因為咁...因為我唔想佢有其他病啊 ><"


 


沒有留言:

張貼留言