2011年3月17日 星期四

終於拎左隻手鐲型手錶喇~~

噚晚返學之前...去左 ubuyibuy 度拎左之前團購時買既特價錶...黑色係最搶手...o個晚一開始訂轉頭已經話 full 喇...好彩我地都訂得切~~!  其實白色都靚既...只不過五隻裡面得一款係黑色咪顯得特別 d 啦~~~


佢地間 office 響 CWB 同 Wanchai 既中間...真係難為了我...由百幾號門牌行到去 333 號...  之後再行去 CWB 返學...好彩仲有D時間去左義順食左個豬扒三文治 & 凍檸樂...不過就超貴啦~~~承惠 $39!!!


我幫同學仔拎埋...總共拎四隻... d staff 叫我 check 下有冇問題...我見只係得 d bubble 紙包住...就問佢地 : 無 packing 架?!  oh~~原來係無架!!!  真係簡陋得有點過份...雖然...我都唔會 keep 個包裝...不過總係希望有份拆禮物既心情架嘛!!! 


睇~~~就係咁既包裝喇!!



不過好彩...實物都係咁靚~~!!!   呢兩隻係同學仔既...其中白隻o個隻係佢同事的~~



size 剛好~~唔太大...雖然睇時間就真係唔太清楚...不過當手鐲戴都好靚呀~~



另外...本來訂左另一款錶打算送比同學仔做禮物的...不過我睇中既顏色已經無貨...得番下面呢幾款...我心目中想要粉藍, 桃紅, 紅 & 紫都無晒喇!!!  所以我打去話退錢...果然快手~~~幾個鐘就退番 $$ 入我 a/c 了~~!!!  讚!!



 


1 則留言:

  1. 哇~~~呢隻錶咁似我件睡衣D星星既~!!
    [版主回覆03/19/2011 11:45:00]我極愛的星星圖案呀~~~~~ !!! 

    回覆刪除