2011年3月26日 星期六

2011-03-26 豐富的自家西餐

今日去完赤柱影相...超攰......不過玩得好開心...!!    無乜大期待...可能心態唔同...而且仲咁平...真係抵到爛~~~~暫時都好滿意所有人和事...希望都最後都 KEEP住係咁......


返到去大埔...兩個傻瓜去埋超市推車仔買餸...好快就決定整自家西餐~~!!!  阿B話我煮咩佢食咩...哈哈~~~好快就買好材料...即揸車返屋企.......阿B累到一上床就訓著左...咁我就去左落妝 & 洗頭...OH~~ 洗好耐先搞惦呢~~~


之後...拿拿臨整好晒 D 材料...不過無驚動阿B啦...佢訓得咁爽......


今晚既 MENU 係:


(1) 黑椒雞翼...因時間關係...所以買左預醃的....哈~~~



伴菜 1 號: 甜豆



伴菜 2 號 : 黃椒



(2) 牛仔骨



(3) 金寶湯...HAHAHAHA~~~ 要快丫嘛~~~



今餐洗埋米...一切準備就緒~~~~ 等飯熟就向廚房出發~~~~!!   焗炒煎~!!!  應該搞得惦~!!



我家的小狗...在廚房門口又用奇怪的眼神望住我喇~~~  



可能佢心諗 : " 你又響度搞搞震呀?! " 



雞翼焗左10 MINS 拎出黎反轉再焗先~~~~



滾埋個湯先~~~~~



搞到咁上下...阿B起左身...就走黎幫下手...好快就搞惦喇~~~!!!


哈哈~~~ 黑椒牛仔骨 & 雞翼 跟 飯...!!!   個飯我仲專登倒轉出黎....因為我貪玩...擺得靚靚地...食都食得開心D~~ 不過要我一個人煮就唔開心...哈哈~~~好彩...通常唔會!!



今晚食左一餐好豐富既晚餐~~~~  HaPpY HaPpY~~~!!!



沒有留言:

張貼留言