2011年3月16日 星期三

2011-03-11 榛子甜酒芝士蛋糕

上星期五 (11/3)...我地又去玩搞搞蛋糕喇~~~!!  今次又係用 coupon 黎上堂...平平地...大家嘻嘻哈哈去玩幾個鐘...有得食有得玩...真係好 happy~~!!  最重要係唔駛洗呢下好!! 


今次響 Cake1Cake 返...我知呢間個 miss 出過書...不過上到去又覺得呢間好細間...心目中以為佢裝修到好靚既添...環境一般啦~~~ 響度做野既人...除左miss之外...我覺得個個好似目無表情咁...十問九唔應...我學過咁多間...呢間真係算多人幫手執頭執尾...  不過好似真係太多人囉...地方已經唔係大...學員又多...工作人員又多...變得場面仲混亂~~!!


未夠鐘上堂...我地就周圍睇下玩下影下相~~~


材料已經 set 好晒響每個位度...今次仲準備埋海棉蛋糕...我地無得自己焗又無得切...um...提供既海棉蛋糕 cut 得仲樣衰過我 cut~~@@!!   cut 到一忽忽架!! 



因為要 share 個 gas 爐...所以等爐都等左唔少時間...初頭都幾趕下...都無影到個製作過程喇~~~~


之後整好個 cake 入雪櫃前...我都未 " 登" 過個蛋糕...都未落到去底部...d同學已經制止我唔好 "登"...下!!!  所以我只有求其"登"左兩野...就入左雪櫃喇...終於中間個海棉蛋糕露左少少出黎...我問 miss 點算...miss叫我用朱古力遮住佢...miss 都好人呀...佢之後專登拎 d 朱古力筆比我用 ~~ 


到左呢個時候...突然有位同學問 miss...究竟 d 百利甜酒幾時落去個 cake 度?!  Miss 好愕然話 : 乜頭先無落咩?!  個個如夢初醒...係喎!!  真係一路無提過落酒喎!!  家下全部 cake 都入晒雪櫃喇~~!!  原來 miss 漏左教我地落酒呀...都無準備到添~~ 係要打芝士o個時落埋架~~~!!   終於 miss 落左 d 酒去 d 裝飾用既 cream 度...咁...都...得...?!


所以我地今次既蛋糕正確黎講...應該叫 : 鮮奶榛子芝士蛋糕!! 


哈~~~ 其實我覺得呢個蛋糕外形一d都唔討好~~~所以我地有點求其...天馬行空咁亂畫...佢地仲響蛋糕面唧到 d cream 好似 pat s~~~咁~!! 



本來最有心機o個個又唔知搞乜...臨尾響個朱古力裝飾面度唧幾粒爛爛地既 cream ...我地仲問佢仲乜搞成咁...以為佢唔小心整左d cream 落去...點知佢係專登...嘩哈哈~~~ 話無咁單調...oh~~~破壞晒個樣喇!! 


Miss 都幾好人...行埋去每個學生度問駛唔駛幫我地影下相~~~我地仲同佢合照左添呀~~~ 佢講野好搞笑架...動作又豪邁~~!!


三個今次又順利完成喇...呢個 cake 阿 B 話好食喎...可能佢鍾意食海棉蛋糕啦~~~!!  哈~~~我個 CAKE 有 " JB" 架~~~!! 


我地三個既大作呀~~!!!  啦啦啦~~~~~



沒有留言:

張貼留言