2011年4月2日 星期六

2011-04-01 Shopping Shopping@新港城

今個星期初...黃老闆打電話比我...叫我陪佢去買褲...我就同佢約定星期五 (1/4) 同佢去沙田行街街......


其實我爸爸係一個好少話主動買衫褲鞋襪既人...通常都係我地捉佢去買...唔可以就咁買比佢架...佢有好多規定的...例如: 衫唔可以短身窄身...T-shirt要有領有袋...唔可以太淺色及太深色......好多原則...!!    所以通常我地都會搵個機會帶佢去揀去試......仲有...佢只係聽佢女婿既話...阿B話好睇...佢就通常都OKOK....!! 


本來約左爸爸去一田行...點知佢話比我知...佢行過喇...無乜啱佢既鋪頭可以買呀~!!  佢連佐敦裕華都行過...  做乜突然咁積極?!  咁唯有帶佢去新港城千色店啦~~~ 通常o個度都有啱佢心水既...!!!  但係點解佢會自己走去周圍睇既呢...?!  真係好奇怪囉......


佢想買兩條褲...佢只係著西褲咋...因為其他褲佢怕焗身...!!  揀左幾條比佢試...都係同款唔同色...因為佢既嚴格要求變左選擇唔多...   難得佢睇啱...就買左三條比佢...不過改褲要等到星期一先有啊~~!!  佢知道後...好失望咁......!!  好少見佢呢個表情.......我對上一次見佢呢個表情係當我地話比佢知...我地唔想擺酒想旅行結婚的時候......當然今次佢又係好快表現出無所謂......仲自言自語話: "...唔緊要啦......."   但係見到老人家失望...當然內心唔好過......不過我同阿B都好奇怪點解佢會咁失望呢?! 


後來終於知點解喇...原來佢將會Mon好早會返鄉下拜山啊...所以想買D新褲...哈哈~~~突然覺得爸爸好可愛...原來佢暗地裡都係貪靚的!!  不過無辦法啦...都要留番星期一先拎啦...!!


阿B知道黃老闆返鄉下...仲幫佢揀左件薄身D既褸...佢知道係女婿送...不知幾開心...


黃老闆仲陪我顛...響街頭玩自拍...!! 








之後佢話想食中餐...所以就去左呢間燒鵝唔錯既海皇漁港~~~~





叫左個燒鵝例牌...





花菇紅燒豆腐...呢個味道唔錯~~~





茶樹菇舵鳥肉  (呢個好油...下次唔會再叫...!!)





什菜煲...一貫水準...因為想食多菜...所以次次通常都會叫呢個~~~





老爸最聽呢個女婿既說話...佢講一句...好過我講十句.......








送完爸爸返屋企......我地兩個仲響度討論緊爸爸的"褲子心事".......好明顯...我地兩個實在唔想佢失望.......


沒有留言:

張貼留言