2011年4月22日 星期五

2011-04-21 Album Making

大概兩個多月前...響團購網上買左個 course...本來想去畫畫的...不過諗諗下一個人去畫又好似無意思咁...遲d再問下d朋友有無人有興趣玩 art jam 先...!!


呢個團購有三個 course 可揀任何一個返...(1) 光影塗鴉 (2) Album Making (3) 油畫


最後我揀左 Album Making...本來 book 左上個月...不過臨上堂前一兩日...RAW 打黎話佢地會搬 office...由 CWB 搬去 Wanchai...所以要改期上課...終於今日返喇!!!


比起 Amor ...呢度明顯大好多...不過材料方面...真係少之又少...可能剛搬 office 乜野都未準備好掛... pattern papers 真係好少好少...材料 & 工具全放白色櫃度...係少到真係無乜得選擇.....今次唔係有選擇困難症...係困難在無乜可以選擇...!! 



呢度就係部份工具...um... border punch 只係得呢隻 & MS既 Gift border punch 咋~~~  工具唔多夠用... stamp 既選擇都唔多...放得又好混亂......d ribbon 都好混亂打晒交咁...



每人有一本硬皮相簿...有幾隻顏色選擇...我揀左呢本啡色面黑色紙的...大概 $110 左右的課程都算ok了~~~


呢本相簿打算放 d 我地一家三口既生活照...!!  hee~~



導師簡短講解左 D 工具點用...我地就開始自由發揮喇.......


呢 d 配件...我都係 punch 完再貼厚海棉膠紙整突出 d......隻狗仔係 Matina 專登搵塊印模比我....仲幫我印埋~~~佢真係好 nice...好肯幫助我地~~~ 比意見我地~~~



今次只夠時間整三張......因為搵材料同諗點做都用左唔少時間......


< 第一張 >


我呢兩張紙都係 d 碎紙堆度搵到的...



張底紙我用手搞壓紋機整架...都幾得意啊~~~ 因無乜 punch 可以揀...所以用花紋較剪 cut border 啦~~



< 第二頁 >


簡簡單單...d 相可以放入側邊架...用番響 Amor 學既野先得~~~



<第三頁>


呢頁係同樓上一頁係有關連的~~~



< 第四頁 >


呢頁仲簡單...不過我會將佢再加工的~~~ 底紙我都係用手搞壓紋機整架...



學 Wedding Photo Album 時學過整呢款相簿呢~~~~



仲好貼心地比個環保袋我地裝走本作品~~~唔錯唔錯~!~! 



總括黎講...玩得都幾開心架...有一 pair 人仲一齊整一本相簿呢...佢地勁溫馨呀...有商有量...!!!  佢地兩個合作差唔多成本相簿就黎完成喇~~~我同另一個同學仔就只能夠完成幾頁咋~~~


導師問我有冇帶相...我真係唔知要帶呢...@@~~ 我搵番 d email 黎睇...都無提及過啊...不過無所謂啦...三個鐘既課程又點整得起一本十幾頁的相簿啊~~!!   heehee~~~  而且我都慣憑空想像有相黎整啦~~~~


3 則留言:

  1. i also want to join this class but cant find anyone to go with me, sigh!
    [版主回覆04/25/2011 01:40:00]無上呢堂都唔會可惜架...因為真係無乜材料可以揀黎整...
    我相信任何一個 blogger 家中材料都會多過RAW好多呀~~~
    而且係無導師教...只係比本書你睇下參考下咋...佢地做 D Samples 又唔靚...@@~~~
    不過有本相簿拎走...又幾個人一齊玩...輕輕鬆鬆玩幾個鐘都ok既...

    回覆刪除
  2. 我都好想玩呀~~~~~~
    [版主回覆04/27/2011 23:26:00]去 Amor 上一堂...可能令你婚禮既 DIY 更有 idea...hahaha~~ (又在放毒中....... )

    回覆刪除
  3. 我5月中都有上呀, 但係比我想像中差好多, d 野亂攦, punch 用唔到, colour paper 都無...
     
    你都叫做有lace 絲帶, 我果時上連呢d 都無呀, 更加唔好話有環保袋比我地拎走.
     
    仲有d stamp 用完又唔會抺番之前的colour 喎, 佢同我講之前果d 乾架啦, 無問題..
     
    佢地只係有教用粉同熱溶槍, 但係無透明stamp pad.
     
    寫寫下, 真係要寫番個blog 先得
    [版主回覆06/19/2011 23:43:00]我都覺得呢間勁求其...都唔明點解要搞個團購出黎...@@!!
    我以為我嗰次係因為剛搬出 office ...所以 d 材料唔齊全添...原來而家仲差...@@"

    回覆刪除