2011年4月15日 星期五

2011-04-12 細細食蘋果

我家的細細小姐...自細食完 dinner 之後一定會問我要零食...佢仲要揀黎食架...唔係樣樣野佢都鍾意食既...佢鍾意食d 香口又有得咬下既零食...軟綿綿o個 d 就一定唔食...仲串到就算入左口都會吐番出黎~~~


呢個晚餐後食零食既習慣...一直都改唔到...因為佢次次食完正餐之後...就會成日跟住我...又或者坐響我附近 (要比我見到佢既位置)...只要我有咩郁動...佢就會即刻有反應...有次試過我唔舒服訓左...佢走入房黎抓張被...想叫我起身~~!!    


有時朝早返工...佢見我吹頭...就會行去床尾度等我...我一郁...佢就行先出房...係帶我到廚房...佢就跟住我後面......即係引導我拎零食比佢食...佢真係好得意...佢雖然唔識講野...但係佢 D 身體語言非常容易令人明白佢想點囉~~!!!    為左食...佢真係好聰明...!!! 


有時佢腸胃唔好...我唔想比咁多佢食...不過佢隻眼仔好可憐咁望住你...我又會唔忍心令佢失望...所以佢知道呢招係萬試萬靈的!!!     狗仔都識捉人心理呢~~!!


不過隨著佢年紀開始大喇...成日食零食始終唔係咁健康...所以佢生日之後...都開始減少零食比佢食喇~~~


本來都唔成功的...因為細細勁鍾意食佢食開o個款零食...雞肉條!!!  但係佢無拉拉又唔太食咁...可能轉左牌子...佢唔鍾意呢隻掛...加上佢生日時...我地買左包零食比佢...佢係極唔鍾意食.....所以比左幾次...佢一係擰轉面唔食...一係就放好耐先食...久而久之就無再比佢...而佢又唔再扭要喎...而家無比零食佢食喇...應該算係戒左掛~~~


但係...佢又發掘左一樣佢鍾意食既野...家下我食親佢都會跟住黎...就係蘋果喇...!!!  醫生話狗仔可以食蘋果...所以都放心比佢食少少...不過佢食得好招積的...要我咬晒d皮佢先食...仲要啱佢咀型先食架!!!  大舊d佢都吐番出黎!!!   狗仔之中...佢都算揀飲擇食又招積巴閉喇!!! 



當然...佢想食...我地會叫佢做動作的...唔會飯來張口就得!!  哈哈~~~ 平時叫佢企響度都無咁定的...有得食就會響梳化都可以企定定呀~~!!!  睇下佢既目光係唔會離開舊蘋果的!!! 



佢等食時個樣係勁乖的!!!!  叫佢做咩都肯做架~~~!!!    平時叫佢做既野就扮唔識聽...有野食就咩野記憶都返晒黎...!!!   有時仲會自動自覺做額外動作添呀!~~!!  



睇下佢...食得幾滋味...佢唔會即刻吞架...識得 " o趙 o趙 o趙" 咬爛先吞架~~~!!


每晚餵佢食蘋果...真係好開心~~~ 不過有時佢都幾無義氣架!!   佢食蘋果肉我食皮...哈~~~有時佢知道個蘋果唔夠爽...或者唔夠甜...佢就只係食少少...有時甚至唔食架~~~!! 



3 則留言:

  1. 哈哈.. 細細好識食呀~~~~ 今朝無喇喇諗起搵日去同細細玩下, 佢係我唯一敢玩既狗仔, 細細係得既~~~
    [版主回覆04/18/2011 16:49:00]哈哈~~~其實細細仲驚過你呀...!!!
    佢有頭威無尾陣架~~~~

    回覆刪除
  2. 不如真係搵日去同細細玩下~~
    [版主回覆04/20/2011 23:42:00]搵日帶埋細細出去影相丫~~~

    回覆刪除
  3. 好喎, 俾裙仔試下影d 控制唔到,走來走去既細細~ 
    [版主回覆04/21/2011 09:28:00]影細細其實都幾易架...佢自細對慣鏡頭...
    無其他狗仔咁左閃右避架~~~

    回覆刪除