2011年4月25日 星期一

2011-04-24 即興山頂遊 (Part 1)

星期日...睇完 Source code 之後...兩公婆就向山頂進發喇...初頭想玩下搭巴士上山頂...不過黎左班車勁多人爆晒棚...阿B話不如改搭纜車...由 Pacific Place 行去纜車站...一路行一路講笑...行左幾個字都算幾快去到......


不過...去到後...見到勁多人...哈哈哈~~~有點後悔點解唔繼續排巴士...... 排左大概半個鐘先買到車票呀~~~ 比想像中快了~~!! 





我地買埋去凌霄閣 & 來回套票...真係幾耐無去過山頂喇...





家下上山頂都幾貴啵...!! 





買左飛...入左閘就周圍影下相...哈~~~~ 成個車站...其實香港人佔好少數!!  哈~~~今日我地一於扮遊客!!





車卡一定要影...哈哈~~~





架車離站一定要影~~~~哈哈~~~





上車要影~~~哈哈~~~





纜車就黎到站喇~~!!!  一定要影!!!    就上車喇~~~~好緊張...嘩哈哈~~~~ 坐車頭!!!





山頂既朋友~~~~~我地黎喇!!!   (顛左......)





最搞笑係...排隊時有個佈景板...有兩個職員會叫 d 遊客埋去影相......通常都係叫鬼佬嗰D...不過居然叫我地埋去影...我講明呀下...嗰個人唔係同我地講國語架下...即係唔係當我地係大陸人呀下!!!    佢仲對我地講影黎睇下無所謂啊~~~!!  我地都好合作影左張...之後排隊中都比佢同事搵到...問我地買唔買相...梗係唔買啦...成百幾蚊架!!! 


上山的車卡內勁震~~~ 影到懞懞地~~~





終於上到山頂喇~~~~ 首先就去凌霄閣摩天台...到最後都係響凌霄閣既魔天台...哈哈~~~~





香港...真係好多高樓大廈...密麻麻~~~~~






大口仔今日都有出勤...佢第一次遊山頂!!  嘩哈哈~~~ 正宗鄉下仔出城!!!





兩個新界人出城~~~ 心情勁 high~~~






我地就企響度傾計講下笑...最後決定等睇埋夜景先走......






等等下...有 D 餓...兩個孤寒鬼買一條熱狗兩份食...哈哈哈~~~~ 山頂食熱狗...真係第一次...覺得呢隻狗特別好食~~~~!!   





我地真係睇到天黑架...響度企左兩個幾鐘...哈哈哈~~~~ 不過我唔覺得攰喎!!





Go to:

2011-04-24 即興山頂遊 (Part 2)



沒有留言:

張貼留言