2011年4月9日 星期六

2011-04-09 中西合壁

又到兩公婆一星期一煮的時候...


是日晚餐 menu:


(1) 黑椒牛仔骨


(2) 金菇翠肉瓜炒雞柳


(3) 雞腳湯


今晚又用刀叉又用快子食飯...哈哈~~~ 中西合壁的晚餐~~





我家的小狗...我地次次食飯佢都好乖坐響度...博我地賜佢美食...哈哈~~~睇下佢仲咀lum lum添呀~~~



食完又要人陪佢玩...近黎佢超鍾意玩呢隻個頭同佢個頭差唔多大既鬆弛熊...@@~~



聽日就去學整熊貓麵包...本來我地只有四個人去...不過後黎有個朋友有事唔去得...所以我叫左同事個囡囡頂佢個位...而我又帶另一個同事囡囡去同我合作整一個...另一同事又帶佢個姨甥女去...今次超多人一齊玩...呵呵~~~好期待...希望唔會太混亂啦~~~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


學習課程一直編排到六月頭...係時候要停停了...上年話比自己一年時間黎玩...做自己想做既事...好開心呢一年黎可以周圍學...周圍玩...可以做好多自己一直想做既事情...令生活非常充實...太滿足太開心了...不過黎緊要開始第二個大 project 了...要學乖喇~~~~ Ready ~~~ gogogo~~~


沒有留言:

張貼留言