2011年4月19日 星期二

人的心...真的很恐怖

其實邊個心理不平衡...邊個思覺失調...真係唔係就咁打D字就可抹煞到其他人點睇......幸好...一直唔係只係我個人認為...首先發覺事情奇怪的亦不是本人...!!  真係抱歉.......之前還認為知情的朋友想得太多了...原來並不是...只是我想得太少了.......


有D人外表同內心真的不一樣...呢D人絕對唔可以同佢交心...有咩事都關佢事...整天只掛住"樹"高隻耳仔聽...工作又唔做好...只懂八卦......真係有咩都唔可以同佢講架...是非當人情咪呢D人囉~!  真係唔知佢會響邊一刻出賣你......其實呢類人個腦諗緊乜...真係唔係常人能理解...太複雜了!!


有人話呢D人根本唔明咩叫朋友...唔識尊重人...乜都以自己為中心...拎朋友的東西去討好別人...呢D算咩行為呢?!   至叻咪係響度擦鞋...驚人排斥丫嘛...呢D咪小人囉!!  還叫別人管好自己?!  憑咩呀又? 


不過我都明白...有人同我講......我都開始認為係喇...有D人要向自己老公交待嘛...做比老公睇丫嘛...要表現自己好委屈...等老公錫佢多D...嗲多D.........哎呀~~ !!  天呀~~!!  我地都明白...咁又係...識左幾耐又有幾了解丫...?!  真係好唔明囉...成日都要高聲話自己有幾幸福...咁幸福咪幸福囉...你自己覺得係咪得囉......!!   而家又要本末倒置話人地同佢比較喎...仲要話人地堆砌D罪名比佢...真係慘成咁呀??   自己問心啦~~!!!   真係講出黎有邊個信...?!  有冇人會唔抵得佢呀?   有乜令人唔抵得呢?  我地又唔覺佢老公好錫佢囉...去玩有預佢咩?   好似係佢著緊多d囉~~~ 因為鍾意幻想丫嘛~~!!


幸好...有D有心人話比我知佢寫呢寫路...原來有人成日暗中偷睇人野...之後又唔開心...喂~~ 唔鍾意就咪睇啦...仲要管人有冇討厭你...自己唔反省下仲要發顛咁話人...人地無權嬲架咩?  做埋晒D小動作....真係笑死人啦~~~呢D人先係抬高自己去踩低人既心理不平衡人!  真係痴線架~~!!  其實都幾恐怖...平時唔聲唔聲咁...一發顛真係可能會....?!  好好享受你認為的幸福啦~~~ 真係唔怕比人笑低能!!  一定係被"自家"幸福蒙蔽了~~!!


既然家下搵到知心朋友喇下...真係值得恭喜啦...咁要好好珍惜喇...!!    我亦知道所謂好朋友好姊妹的定義真係每個人都唔同~~!!  起碼...我唔係要呢類人~~!!


沒有留言:

張貼留言