2011年4月24日 星期日

2011-04-20 晚餐@禾輋商場

上星期三放工後...我地去左禾輋商場...先行什麼店...買左d園藝用品...再去買張 Lucky 六合彩...之後去左某間時裝店...不過比以前 d 鋪細間左好多...無收穫~~!!


好耐無黎過呢個商場...行行下見到呢間餐廳...好似幾多野食...所以就拎飛仔等食...都好快等到......





睇左一輪餐牌...終於有定案~~~ 哈~~又係中西合壁!!





日式清酒煮活蜆...呢個幾好味...蜆夠鮮甜!!





究竟呢個係乜東東呢?! 





原來係我地加$$叫既 3.6 牛乳粟米忌廉湯 加 蒜茸包...不過我地發覺呢個同是日餐湯既粟米湯係一樣味...哈哈~~~只係裝既碗唔同咋嘛!!!  要加 $10 (湯) + 5 (蒜茸包) 架~~!!





阿B 叫既得獎咖喱牛坑腩小鍋珍珠飯...呢個辣得黎幾好味...D 飯真係幾珍珠下~~~





呢個係我叫既大和圓板燒加拿大殼飼3A牛扒...呢間店鋪 MENU 既名好長下...哈哈~~


o個條茄子...見到隔離檯黎時...即係呢牒中間長型o個條...我地仲話好似 bb 既臍帶...@@~~!!  味道麻麻地~~~


個扒有點膿味...明明叫左天使麵...不過個懶型 waiter 又搞錯左變左扁意粉...但係我地唔覺係意粉...@@!!!





終於...我地兩個係交換左黎食......





沒有留言:

張貼留言