2011年4月13日 星期三

2011-04-10 熊貓麵包

前一排見到一直想學既熊貓麵包有團購課程...第一時間約埋 d 朋友買 coupon...之前一見到已經好想學...又近我返工既地方...有次有張 $100 既 coupon...不過到左 expire date 都總係時間唔啱...無得學...好彩啫...家下有半價添~~!!! 


不過其中一位朋友仔唔得閒...所以臨時問下公司d同事有冇人想去......咁啱同事個囡囡好想去玩...所以就由佢黎頂上啦~~~~不過我見得佢一個妹妹驚佢悶...所以就問埋另一位同事的囡囡去唔去玩...只要加 $40 就有得一齊合作整一個了~~!!  而另一位同事又帶埋佢姨甥女黎...所以今次既整餅團係最多人玩既一次~~~!!!  好熱鬧呢~~~!! 


呢間既環境唔錯架~~~地方好大下...呢個麵包團購好受歡迎...今日個課室就有成30幾人喇~~~!!  有d仲一家三口黎...場面好溫馨熱鬧~~!!!


勁鍾意佢條紫色圍裙~~~ 佢地仲好貼心地提供小朋友的圍裙仔呢...細細條...超可愛~~!!



材料一早已經幫我地準備好放在位置上~~~



呢位阿sir都幾搞笑下...教得都幾好~~~~



到我地開始整喇~~~ 兩位妹妹仔都好認真架...而且做得唔錯呢~~~ 呢個麵包做法都幾簡單既...不過要撻舊粉都幾攰下~~~ 力的表現~~!!   其中一位朋友就無乜用力撻...所以佢舊粉搞左好耐都唔係好得...所以我地輪流幫佢撻一陣...終於搞得惦...至搞笑係連在場既工作人員都睇唔過眼叫佢出下力...笑死我地~~!!  咁又係呀...d 妹妹仲落力過佢...真係醜醜呀~~~~


經過一輪既努力...終於個包都成型可以拎去發酵喇~~~~



響呢個等待既期間...阿sir就拎左d作品出黎比我地~~~~~選購...嘩哈哈~~~


不過都唔平架~~!!  一件西餅都 $18...蛋撻至平都要 $5...兩個妹妹仔好想食...所以就請左佢兩個食啦~~~~ 



等左差唔多成個鐘...個麵包終於都焗起喇~~~~ 哈~~~ 個個麵包既外表都幾好呀...!!


因為出左爐要待涼一陣先切得...所以全班都係拎黎影下相...heehee~~



終於可以切喇~~~~不過阿sir又唔比人開住...要等齊晒所有人都ok先一齊打開...好期待~~~!!! 



終於睇到我地既製成品喇~~~!!  比想像中好啵...哈哈哈~~~~



大家興高采烈地拎住傑作係咁影呀影~~~~ 好開心~~~~


呢個就係我同妹妹仔一齊整既傑作喇...唔錯掛...?!  嘻~~~~


兩位妹妹仔都話好好玩呢~~~~ 有機會再帶你地去玩下~~~~~



2 則留言:

  1. 我遲d都去同朋友去學整熊貓麵包呀...
    [版主回覆04/18/2011 16:14:00]呢個課程真係好好玩架...!!!
    整完好有滿足感呢~~~~

    回覆刪除
  2. CuBie的快樂家庭2011年4月18日 凌晨12:29

    我今日剛剛上完呀, 好好玩
    [版主回覆04/18/2011 16:15:00]你係咪都係買團購呀?
    真係好好玩呀...!!  你整成點呀?

    回覆刪除