2011年4月3日 星期日

2011-04-02 拜山日

今日到黃氏家族拜山日...放工後就去馬鞍山接埋黃老闆...不過出發前......阿B就決定先去新港城......因為佢想再買多一條褲比黃老闆...即刻拎去搵鋪頭即改即拎~~!!!  我當然讚成啊~~!!!  原來佢都係因為黃老闆的失望而未釋懷......   其實真係幾感動架...佢對黃老闆真係好好的...!! 


仲買多件T-shirt & 襪...如果噚晚買...爸爸一定唔肯要...佢唔想我地浪費錢...! 


買完晒...突然醒起有同事響呢頭住...就打比佢問附近有冇改褲既鋪頭...哈~~~有啊!!  不過要 $30...但六點就有呀~~!!!  真係非常開心~~!!


之後去左慈雲山拜山...今日比較人多...d人居然仲用大檯黎擺祭品...攔住晒好多位...裡面又煙喎...佢地仲誇到連放隻雞都好考究...而且好似仲未人齊咁......咁我地唯有響外面等......


無無聊聊...阿B發現有棵白色洋紫荊樹...好少見的白色啊~~~








等左好耐...我地入過去睇兩次班人都係未有準備走啊...等左都半個鐘有多啦~~~所以再入去放低野...班友仔響度傾計吹水?!?!?!?!  唔係嘛?!  明知有人等緊架啦...呢度又咁煙...!!  我地都真係太忍讓呢D自私精喇!!!  我地企晒響度...佢地仲好似無咩想走意圖...完住當我地無到咁...所以我地真係有點啤住佢地...先至識唔好意思開始慢慢執野...真係過份!!   唔通真係有咩都要留番拜山先講...?! 


拜完山之後...就返馬鞍山等拎褲...再去食飯.......黃老闆知道有條褲可以拎...佢不知幾開心...!!  阿B仲買左對鞋比佢添呀~~~~~ 呢兩日爸爸勁豐收呀~~!!!





拎完褲買完鞋就去餐廳食Dinner~~~ 睇下爸爸幾開心...











呢個係阿B order 既鐵板大啡菇一口牛肋骨肉...味道都ok喎~~~





呢個係黃老闆既~~~~咖喱鮮雞飯...佢成日叫我地幫手食d....@@~~





呢份係我既公司三文治...唔錯喎!!!





塊牛扒好滑好好味~~~!!





之後去左 Welcome 買明晚既餸 & 明午既糧食~~~ 仲有買左d整 cake & 甜品既材料...咁就可以隨時得閒就整啦~~~


沒有留言:

張貼留言