2011年4月3日 星期日

2011-04-03 簡簡單單的晚餐

今晚...我又做大廚的助手了.......哈哈~~~不過阿B話我係阻手呀...!!!  即係阻手阻腳...!! 


次次我煮野都係差D唔記得落油先......次次都要佢提我...  今日我負責整雞翼...但係間中都有人叉隻手埋黎搞搞貢~~!!  至於其他...梗係有主辦人搞惦啦~~~ 我都係做長期等食份子好了...呵呵~~~~!! 


是日 MENU:


(1) 甘筍西洋菜湯西施骨湯


(2) 蕃茄薯仔雞翼


(3) 菜脯煎蛋


因為有薯仔...所以無煮飯喇~~~




今餐好快有得食~~~!!  簡簡單單~~~



通常我地 Sat / Sun 先會得閒玩煮飯仔...平時放工又要去買餸...又煮又洗...搞得黎食完都夜喇~~!! 


食完飯...我又搞我既實驗了...下午的實驗失敗左...今次又試新野...下篇 BLOG 講......


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** 


阿B今日幫阿細細沖涼...隻傻妹玩完一輪就勁攰咁訓到扯晒鼻降...好搞笑~~~




 


沒有留言:

張貼留言