2011年4月4日 星期一

2011-04-03 是日第二項實驗~~蜜糖小蛋糕 (J Cake C003)

夜晚食完飯...又開始我既第二項實驗了...因為第一項實驗失敗左...所以呢個變得有點擔心......


準備既材料都係差唔多...不過呢次唔需要鮮奶~~!!  丫...我仲未講呢次要做咩實驗添~~~就係想試整蜜糖小蛋糕~~!!! 



今晚篩左幾次麵粉~~~ 搞左兩次蛋~~~ 量左兩次蜜糖 & 砂糖~~~座溶左兩次牛油~~~



今次要用打蛋器打蛋呀~~~~ 我家膽小的狗仔勁驚呀...佢至怕D磨打聲架~~!!  @@~~



搞完一輪...又到入爐時間...今次只係焗左12個...!!  而且唔敢放咁高了...



焗左一陣...蛋糕仔脹起喇...!!  而且今次係聞到香味~~~~



不過我都係覺得個面好似 heat 過龍.....但係脹得好得意~~~



出爐喇~~~ 個樣都好似幾好咁啵~~~ 阿B問點解咁似頭先o個個既...唔同~~呢個係蛋糕...頭先o個個係鬆餅...哈哈~~~ 不過都係用蜜糖黎整~~!!! 



今次裡面係ok既!!!  外面鬆脆...裡面都可以~~~ 阿B仲話如果裡面都係趣脆仲好......下?!      我地每人食左兩個~~~



仲有八個...聽日拎返公司比D白老鼠仔試食先得...!!  好快......佢地個肚就會變得百毒不侵了~~~!! 



1 則留言:

  1. ok wor e 個~~~
    [版主回覆04/07/2011 00:36:00]試多幾次先整比你食~~^^

    回覆刪除