2011年4月14日 星期四

2011-04-13 金莎花束包裝

噚晚和同學仔一齊又去左玩花藝...今次係學整 " 金莎花束包裝" ...呢堂都係 $99 ...極之抵玩~~


今次阿sir無乜賣廣告喇...大概知道我地好多已經學過...  不過一上堂就叫我地填份問卷...關於想報咩課程既調查...


之後就要即刻開始整野喇~~~~ 今次我地每人有七粒金莎...!!


包金莎都包到我地隻手就黎抽筋...因為成日要用力固定佢黎包...手都硬晒...包到人都忟忟地~~~



比阿sir係咁催叫我地整快d整快d...終於都搞惦喇~~~!!! 


搞左成個鐘...兩個終於搞惦喇~~~!!!  都幾花時間架喎!!


阿sir教得其實都幾好既...對我地非常有耐性...嘩哈哈~~~~~~


今堂仲派左張 label 比我地...叫我地貼響個花球上面...哈哈~~~阿sir你係得既...賣廣告既技兩層出不窮呀...!!! 



紫色的毛毛~~~~ 靚靚~~!!!  包得也算不錯掛...heehee~~~~



放左學後...阿B出左黎花墟接我...我地響附近搵左間粉麵檔黎食晚餐...


我叫左呢個秘製芝麻雞翼 + 炸蝦餅米粉...雞翼唔錯啊...不過蝦餅就麻麻地喇~~~



而阿B就叫左豌牛腩河 + 淨粗麵 & 菜心~~~



哈哈~~~之前上網睇...有D blogger 話黑白淡奶好過三花既淡奶...無咁"so"味...一路都唔知邊隻係黑白奶...而家見到呢隻杯我就知喇...我曾經見過架喇...不過好似唔係度度都有得賣......



 


沒有留言:

張貼留言