2011年4月26日 星期二

2011-04-24 即興山頂遊 (Part 2)

再繼續講山頂行~~~!!  未睇 PART 1 既請睇番先... ...不過唔睇番都無問題...都係廢話黎既啫...考慮清楚先按啦~~


go to 2011-04-24 即興山頂遊 (Part 1)


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


山頂望落去...好多豪宅啊~~~~ 仲見到屋主養左幾隻狗仔呢...真羨慕...狗仔都有咁大間屋周圍任佢行......呵呵~~ 我都想響豪宅裡面任我行啊~~~~





我隔離條友仔...今日心情勁好...成日古靈精怪...非常搞笑呀~~~





我地響度討論...對上一次上黎...真係唔記得係幾時......!!





今日天氣好好...又唔太熱...又唔凍...天又清...周圍環境睇得好清楚呢~~~





響度係咁叫人幫我地影合照...哈~~~~





香港既夜景真係好靚...難怪吸引到咁多人上黎睇啊~~~







我地睇完夜景...去左凌霄閣食 Dinner 呀...幾富貴丫...  我地仲坐左窗口位睇夜景添呀...哈哈~~~不過比幾個巨型月亮遮左大半個景呀 (出面係觀景台黎架...D 人扒響欄杆度睇...變左我地咪睇佢地個 PAT囉!!!  ) ~~~~


哈~~~都係唔好再誤導人喇~~!!  其實我地只係食 "Burger Kong "~~!!  呢餐盛惠八十幾...不過味道普普通通...但係我地真係好肚餓...咩都係咁塞落咀......





簡簡單單的一餐...兩個勁講無聊野...嘻嘻哈哈~~~食得好開心~~~~






睇左一陣詠香江...就醒起要早d去排隊搭纜車...如果唔係就會好多人喇~~~!!





去到真係發現已經好多人排緊隊了......不過都只係排左幾個字就入得閘 lu...





哈~~~ 唔知下次幾時會再上去呢?~! 





兩個鄉里...繼續貫徹扮遊客...響中環地鐵站都影一餐...





好玩好玩~~~~ !!!



好開心又豐富既一日行程又結束喇~~!!!  返屋企 lu~~~~~ 再夜d返去阿細鬧架喇!!!! 





今日玩左成日...由朝早六點半起身...返到屋企成十一點幾...但係一D都唔覺得攰...@@~~!!




1 則留言:

  1. 你地真係 sweet sweet ! 次次睇你兩個d 相都感覺好開心~~~ 好鍾意見到你地~~~
    [版主回覆05/03/2011 16:26:00]我地兩個其實一D都唔 sweet ...成日你窒我我窒你咁...有時都會嬲對方...haha~~

    回覆刪除