2011年4月26日 星期二

2011-04-25 懶人的 Lunch & Dinner

我地公司放的復活節假期其實得一日...就係星期一...因為公司放的假期係部份勞工 & 部份紅日假期...所以有時別人紅日放...我地依然要返工...到新年時我地就會放得比別人多...不過當中其實已扣了我地兩天的大假...><"


星期日...玩左成日...所以今日就要響屋企抖下...陪下小狗細細啦~~~ 兩個懶人都無出街...咁食咩好呢?!  就開雪櫃睇下有咩就食咩啦~~~~


Lunch 阿B就整左超級豐富的大碗飯...@@!!!  (呢個其實可以做 Dinner!!  )


每人一碗飯 + 甜豆 + 荷包蛋 + 咖哩雞 + 漢堡扒  (YuMmY~~~!!)



夜晚就安排左...


我既係通粉 + 甜豆 + 豬扒 + 蛋白 + 腸仔


B既係公仔麵 + 甜豆 + 豬扒 + 荷包蛋 + 腸仔



我地兩個似唔似大食懶呢?!  丫...唔係...只係我係啫~~!!! 


因為阿B帶左細細去行街...整理花園 & 幫小狗沖涼...我就響屋企攤響度...HEEHEE~~咩都唔想做!!


 


 


沒有留言:

張貼留言