2011年4月1日 星期五

2011-03-31 收穫@花園街 & 上海街

本來今晚 (31/3) 要返學...不過早兩日Raw 打黎話要改期...改到下個月尾...而阿B又響大陸上完培訓先返黎...即係我要等到佢九點幾先一齊食飯~~!!  所以我決定去花園街逛下...順便買 d 材料...今日見到花園街伯伯鋪頭度...有個花園街嬸嬸響度一齊睇檔...!! 


新娘子鍾意紫色玫瑰花...不過我影出黎變左藍色...@@!!  其實我想試扎個花球比佢...因為佢未訂花球...而佢訂o個款係用呢隻色做...不過無襯花的...即係將呢扎剪開黎...再束好d綁條粗絲帶就收 $200 ...!!  咁我覺得我應該都做得到...@@!!  呢扎都係$45咋嘛...比人賺其實我都覺得係應該既...不過要賣家係有heart先係囉~~!!  呢個 Sun 試下先......



另外我買左深少少既紫...用黎做手花...加埋隻貓仔落去...少少襯花...應該 ok 掛...Sun 做隻版出黎先得!!  都想比主人家睇下啱唔啱心水~~



我始終都係有d鍾情小牡丹...所以點都買左d...哈哈~~~



本來諗住行埋繽紛...點知今日盤點收六點呀 ><"  仲想睇下有乜靈感添...!! 


之後醒起想去上海街買烘焙用品...o個度收八點呀...即刻搭地鐵過去油麻地...!!  去到都係七點九左右...仲有好多人響裡面買緊野~!!


我都係第一次黎...唔難搵...真係好多野賣...!!



響裡面真係睇到唔捨得走...多野到丫...係睇唔切有咩買...哈哈~~~



不過我心目中一早已定左D想買既野...所以都好快揀完...走得!!  之後仲去左旺角什麼店買左個保溫袋仔~~ 之後就即趕返去太和會合阿B喇~~!!



我仲比左$$入會做 VIP...!!



今晚既行程超趕呀...哈哈哈~~~ 不過行得好開心~~!!


 


3 則留言:

  1. 哇!收获好丰富啊!
    [版主回覆04/07/2011 00:40:00]shopping 真係最開心...heehee~~~

    回覆刪除
  2. 哈哈~ 等睇您的作品!~ ^^ 因為我都要幫2012年結婚的朋友搞ar! ^o^
    [版主回覆04/07/2011 00:41:00]你要幫朋友整咩呀?
    大家一齊研究研究下...^^

    回覆刪除
  3. 哈哈.. 係唔係打算開間萬能公司, 整餅喇, 做花喇球喇, 插花喇, diy 野..喇... 嘩哈哈~~ 如果係, 我一定幫襯你.... 攪攪震果隻~
    [版主回覆04/18/2011 16:36:00]開公司還未係時候啦~~~~
    不過真係想接d手作仔黎做架~~!!
    heehee~~~

    回覆刪除