2011年8月7日 星期日

2011-08-07 PIZZA@HOME

今晚因為二伯會上黎整理 D 文件...所以我地都係響屋企食...不過噚日出左街...無買到餸...之前有間新 PIZZA 店派左張傳單黎...就試下佢啦~~~!


兩個人食晒一個細 PIZZA...個意粉我都無食喇...阿B就食左少少...仲有兩件燒雞...不過勁咸...小狗細細少少都無得食~~!!  之後佢 CC 氣咁走左去繼續訓教~~~   仲有三個味精湯...!!


PIZZA 同 意粉味道唔錯~~ $138 都 OK既~~~



*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


Lunch 阿 B 就整左大大碗的愛心麵...有肥牛...粟米...蕃茄...全部都係我鍾意食既野~~!  話時話...佢煮 D 麵真係好食過我自己煮的...都係嗰 D 麵之嘛...唔知點解呢?! 



1 則留言:

  1. Haha.. 有人煮埋.永遠最好...
    [版主回覆08/10/2011 12:19:00]有人煮真係至開心...不過我要負責洗碗呢~~~

    回覆刪除