2011年8月8日 星期一

2011-08-07 朋友的姊妹剔名筆完成

噚晚 (7/8)...好彩無記做 Miss HK...令到我無無聊聊...所以就無拉拉走左去整朋友婚禮既野~~!!  (真係好無賴...明明要趕工...但係仲懶懶閒咁...!!    家下仲話無拉拉!!)


近呢好多年... D Miss HK 真係無乜邊個令人印象深刻...個個差唔多樣...!!  我地又懶得轉台...因為阿B同緊二伯有野傾緊......


所以我無得坐梳化...唯有坐近工作檯.......咁整乜好呢?!  檯面放左幾支原子筆...就整 " 姊妹剔名筆 " 啦~~!!   究竟咩叫 " 剔名筆 " ...?!  就係我覺得姊姊著得咁靚...無理由坐 reception 時求其拎住支 Zebra 響度剔人名架嘛...!!  梗要整 d 靚靚地既筆比佢地揸住見人啦~~!! 


好耐無用過熱溶槍...有點手忙腳亂...  第一支整得勁樣衰...好彩之後幾支好番D...





hea 下 hea 下咁整左幾個鐘...唔知點解整整下...我無拉拉係咁打乞痴...最後仲大傷風...真係勁搞笑...!!  近黎我都係成日係咁打乞痴...仲要打唔停...又要大大聲...!!   阿B成日笑我 嚇 " 親人" (即係佢) & 嚇 " 家人" (即係佢同細細)...勁搞笑~~!!   其實我都唔想嚇你地架...嘩哈哈~~~


其實整得唔太滿意...不過係咁打乞痴...唔想再研究落去了~~~!!





用左深紫 & 淡紫色大玫瑰...新娘子鍾意呢隻玫瑰呢~~!!  每色整兩支...有四個姊妹...每人一支唔駛爭...!! 





意外地又完成一項了...!!     下一步就整個人情箱~~!!


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


新娘子揀左 証書套 入面張相喇...仲揀埋姊妹大支票張相喇........!!  某人...你幾時開工呀?!  嘩哈哈哈哈哈~~~




5 則留言:

  1. nice, deep purple ones looks better!
    [版主回覆08/10/2011 14:17:00]我都覺得深紫靚d...淡紫近似藍色...@@~~

    回覆刪除
  2. 玫瑰整得也算不錯....
    [版主回覆08/10/2011 14:18:00]多謝呀~~~   

    回覆刪除
  3. 阿 Chris 搵左你未呀? 佢想有d野要搵你幫手喎.. 哈哈~~ 你好叻呀.. 師奶仔~~~ 
    [版主回覆08/10/2011 14:21:00]佢無搵到我呀...或者佢有搵...不過我近黎響屋企無開電腦呀~~@@"  (懶到只係用 iphone 上網...!!)

    回覆刪除
  4. 好靚呀~咁請問你有冇用白紙包左個原子筆之後要包絲帶?
    [版主回覆08/18/2011 12:28:00]唔駛用白紙架...就咁用雙面膠紙貼住d絲帶黎包就得架喇!!!

    回覆刪除
  5. 人情箱是不是多數要準備家?有沒有其他可以取代
    [版主回覆08/18/2011 12:30:00]其實都係方便用黎裝人情...都無乜所謂既...
    我結婚時都無準備...臨時比左個膠袋仔我細佬裝...笑死~~~
    我大細佬結婚時就用個靚d既手袋裝...
    都無所謂架...你鍾意用咩都得既~~~

    回覆刪除