2011年8月23日 星期二

2011-08-21 慶祝特別日子@8度海逸

星期日 (21/8) 本來係一星期一煮既時間...呢個星期暫停...因為有要事要出外慶祝~~!!  啦啦啦~~~~


本來諗住 book 西貢某餐廳...不過 Sunday 既 booking 已去到九月...所以唯有遲d再去啦~~~ 之後 book 左去食 醉燒遙 ...但係阿B話好耐無食 buffet ...所以最後決定去上次學整心太軟的酒店食~~!!  仲屈左人比 八五 折...笑到我地兩個咀都大...因為阿B話呢D野應該係女人做...而我就成日推佢做...!!  嘩哈哈~~~~


8度海逸酒店...其實真係幾難去...不過有 2 hrs Free Parking ...有同事剛剛食過話 ok ...仲寫左個 report 比我地...  


價格:平日$338,週五六日$388

時間:6:00 - 9:30,我收工落到酒店7點45,啲人都食得7788,人少少,o岩 晒!唔使同人爭!到 9:30 last order reminder 時,我已經飽飽!

交通:唔使講,揸車,坐車唔方便!有 2 hrs free parking,不過攞車時我都 擺 低20蚊,泊車呀叔將架車揸到你面前,自願俾遮!

食物:款式不是很多,但勝在精緻,有即開生蠔及急凍兩款,當然食即開啦!我 就 鍾意唔落醬料,淨係加o的檸檬汁。美國蠔,有鮮味、蠔味(當 然!),Creamy,但 海水味欠奉,我食左10隻!

特色野:即蒸海鮮,有蝦、魚、蜆、扇貝及蟹,新鮮!但如果6點到就排下對啦!
甜品:超多!都係o個d野啦!

仲有任食日本魚生、長腳蟹、.......咁既價錢,仲想點?

PS:大部分擺設包括水杯都係歪歪斜斜,我剛剛入去就感覺少少頭暈,唔知你地 會 唔會!;-)

Report finished.


真係好搞笑的報告!! 


所以就黎試下喇~~!!





今日係特別的日子...所以要出黎好好的吃一餐~~~ heehee~~~





呢度 d 蟹腳真係唔錯...所以都破戒食左幾條~~!!  至於其他食物都 ok 架...不過我好多都唔食得...而且人又多...佢拎出黎 d 食物都唔係好大碟...有時都會出現吉位現象...所以都無乜意欲出去拎野食...!!  可能閒日黎食會好 d ~~!!






好得意的杯...斜的!!





食左兩個雪糕呀~~~ !!





食左兩個鐘都飽晒喇...趕住返屋企睇 chok chok chok...heehee~~





連塊鏡都係斜的~~!!





等我地較番正影番張先~~~~





今日仲定左九月的特別日子的去向...好期待~~~!! 


1 則留言:

  1. 真係開心啦~heheheh 我之前都食左buffet, 我衣家都物色緊好地方,稔住今個weekend未生得, 又要擦 餐豐 富既dinner!hehe 大部分擺設包括水杯都係歪歪斜斜,我剛剛入去就感覺少少頭暈  <--- 你好搞笑呀, 有無咁誇....:p
    [版主回覆09/02/2011 00:20:00]哈哈~~~家下你應該要食得好清了...heehee~~~
    多d休息呀!!!!!!!!!!!! 
    記住叫排骨先生幫你寫 blog 報導實況呀~~~~

    回覆刪除