2011年8月15日 星期一

灰爆~~~ upgrade 唔到個 blog 呀!!!

近黎有些 blogger 已 upgrade 左個 yahoo blog...我發覺入唔到去留言...@@!!  本來都諗住遲d 由 yahoo 自動升級唔駛煩了...不過總係覺得有 d 奇怪...我好似未見過有地方可以按入去 upgrade / 試玩既?! 


我有試過多手按下了解詳情...不過出現左個 "有點小問題的提示"...心諗...唔駛問我都夠 13 啦~~~!!!  即刻按 "確定" 唔駛諗啦~~!!! 



點知...只係出左呢個版面...本來都唔奇怪...但我發覺其他 blogger 都係出現呢個版面...但係左上角就唔係出呢句呢~!!! 


根據Yahoo! 兒童保護政策,未滿13歲兒童不可以使用Yahoo! BLOG。詳情請參閱服務說明



但係我記得我好少唔打真實年齡的...除非......當時意外按錯了...!!    好彩而家發現得早...唔係到時無左個 blog 都唔知乜事呀!!


究竟我入左幾多歲呢?!  哈哈~~~~ 我真係覺得自己好搞笑~!!  咩烏龍野都會出現響我身上.......


問左 blogger Florence ...她都遇到同樣的問題...幸好她的 blog 很詳盡...原來都有方法可以更正...不過要上 yahoo office 辦理...咁都好d... Florence 好好人... 話比我知要先填表格的...咁我又上去搵左一輪...填左問題正等待回覆...!! 


不過我都係滿腦子問號...究竟我係咪真係未滿 13 歲呢?!  所以又在 yahoo blog 上爬文...終於在 blogger 阿雪琪 看到 yahoo 的電話.......謝謝啊~~!! 


終於我直接打比 yahoo 詢問... 接電話的 吳先生 非常好人...!!!  好快幫我 check 到...我係唔夠13歲...!!!   我仲笑問佢...咁我即係而家幾多歲呢?!   哈哈~~~ 佢話比我知...我係 2000 年出生的!!!  佢都忍唔住笑呀!!! 


而家唯一解決方法係去佢地 office ...出示身份証就會幫我用人手更改...!!  不過佢地既 Office Hour 係 : Mon to Fri 9:00 to 18:00 (Lunch hour: 1:00-2:00)......OH~~!!  要請個半鐘頭假去改呀!!!!  嗚嗚嗚~~~~


為左個 BLOG 既將來...無辦法啦~~~!!  鬼叫自己失手咩!!! 


為左大家將來仲可以黎探我...睇我發 up 風...!!  我決定今日就去搞搞佢...因為佢話到九月尾就會自動 upgrade 晒...即係我個 blog 既壽命會隨著我生日的月份來臨而結束......!!    真係送份大既生日禮物比我咁喎!!! 


我九月實在唔得閒去呢!!  而且為免中途又有咩波折...都係襯而家簡簡單單去搞左算了~~!!  最搞笑...阿吳生叫我記住帶身份証~~~!! 


4 則留言:

  1. 你去一個upgrad左嘅blog. 就會direct 到
    [版主回覆08/16/2011 00:33:00]我個 blog 唔夠13歲...九月尾就唔比 update喇...
    不過已經解決到...呢度繼續營業~~heehee

    回覆刪除
  2. try to access my dummy page http://blog.yahoo.com/_5ETDV43BQS5HSGTVUBG5FEBIUE/articles/153459/index
    [版主回覆08/16/2011 00:38:00]我留到言喇...不過無樣睇...又出左我個真名...haha~~~

    回覆刪除
  3. 2000年出生..... 哈哈~~~  我都忘記左問佢我係幾多歲
     
    依家大家都攪掂左就安樂晒了
    [版主回覆08/18/2011 12:26:00]係啦~~~ 好彩有得更改咋...!!
    好似好多 blogger 都遇到同樣問題呢~~!!

    回覆刪除
  4. 希望佢地見到我地個 post,之後就識得搵 yahoo 幫手改番!
     
     
    [版主回覆08/22/2011 15:42:00]真係好開心...剛剛幫了另一個 blogger去了 yahoo 改 a/c....
    講真...真係要多謝你寫的那篇...如果我自己...可能都唔識點應付...到最後可能放棄 lu...

    回覆刪除