2011年8月25日 星期四

Backup blog!!!

好開心~~!!!   阿B今日終於幫我 backup 左個 blog lu...咁我可以擇日 upgrade 個 blog la~~~~!!!  呢個 blog 裡面有我地兩個唔少心血 & 腳印...好有紀念價值!!   阿B成日用我 A/C 黎睇...哈~~~ 佢話呢度都有佢份架!!  


呢幾日...阿B 為我做左幾件事...真係好開心...仲有兩件事...遲 D 就會講.....唔好心急...!!   


講番點解突然又想 upgrade 個 blog ?!  因為我發覺訂閱已 upgrade 既 blog 係無通知...去識既 blogger 度留言又 show 我真名...人地變左唔識我...又無相片睇...!!  好多個唔方便...好似去左唔同既世界咁...!!! 


其實我對 yahoo 都有信心既...我見好多 blogger upgrade 左都無唔見 d blog!!  不過又要適應新環境...對我呢d懶 & 蠢既人...多多少少有點影響啦~~!!


之前唔夠 13 歲的問題 發現 & 解決 只係一日內搞惦...我慶幸到而家...嘩哈哈~~~ 因為一個唔為意...隨時無左都唔知乜事...!!  亦幫左 d blogger 都解決左問題...真係好開心呢~~!!


今日睇到原來我個 blog 都有 90 幾人訂閱...真係好搞笑...而且好多人係未留過言...只係睇~!!  其實我都唔知係邊個黎.....     (嗨~~~得閒現下身...同我 say 聲 hi 啊~~!!  )  仲有... add 左我做 blogger 的...有 d 我都唔知係邊個...其實...你地都可以叫我 add 你地架...我有 1/3 blog 係 " 朋友限定 " 的...!! 


其實我有時都想問......究竟為什麼會想看我的 blog ?!  會期待有什麼看呢?!    我總係響度諗: 大概因為我人夠無聊...咩都呱呱叫...咩都寫一餐......不過無論因為點都好...我都會好開心...寫得出黎都唔係 d 咩秘密...只係想分享下心情 & 給自己一個生活紀錄......


我會繼續寫下去...因為我實在很無聊...heehee~~~  其實好多認識我既人都知我有寫 blog 既習慣...有幾個朋友都會不定時黎昅下我...!!  (雖然有d唔出聲...我知架!!)    有 d 無睇但知既有時都會話我浪費時間... um...我又覺得唔係既...時間係睇自己點分配囉...... 所以我都唔會介意或在意別人點睇...別人問起...我都會坦白告訴他 / 她 ...我有寫 blog 的習慣...仲會問佢睇唔睇添...!!      你 like 唔 like ...我都係我...唔會改變...!!


以前我都會在 FB 內寫我的心情...久唔久就會發下顛...不過後來...我覺得反而唔可以寫咁多響上面......唔知點解......可能唔想迫朋友睇自己寫心情...再睇就黎我個 blog 睇...因為一post出去就熟人唔熟人都會睇到! 有時覺得真係好笑...點解現實世界反而唔可以暢所欲言?!  反而唔可以有真我呢?!   還是...我其實內裡係唔想別人太認識我...?!  實在有點矛盾......  


寫 blog 令我可以全程紀錄我們的婚禮籌備過程...可以間中去回味...再看到當時的心情...又可能發覺有些事已忘記......寫 blog 又令我認識到 scrapbooking ...令我發掘多一點生活樂趣...雖然這是一個毒海深淵  ...不過我好樂意中毒下去...... 而阿B 就成日想搵解藥比我食...!! 


總言之......Yahoo blog ...我太愛你了!!!    我希望 10 年後...我可以從新再看一次現在的生活 & 心情!! 


拿...你地咪多手 "檢舉" 我呀下!!!    Delete 人呢d行為...要光明正大...唔好鬼鬼祟祟呀!!! 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言