2011年8月29日 星期一

製作 iphone4 case

之前響團購買左個整 iphone case 的 coupon ...因為八月尾到期....所以響 17/8 就開始整左個圖比嗰間公司...!!


阿B就整左下面呢個圖喇!!



不過第二晚收到下面呢個圖...仲 " 請 " 我們確認......唔係嘛...?!  好明顯隻狗仔係主角啦...有乜理由幫我地 CUT 左隻狗仔個身呀?!     叫人確認都應該睇下過唔過到自己先啦~~!!! 



之後再叫佢執下...佢又話我地要預留多d白邊比佢...其實佢唔可以幫我地更改既咩?!  講真...我地點知佢既製作方法呢?!  而家佢係要我地整好晒幅圖...佢地好似只負責印上個殼度咁...!!!  


好啦...我地留多 d 白邊...之後佢send 番黎又係 cut 左少少鞋 & 腳......究竟要留幾多白邊呀?! 



之後黎黎去去 e-mail...佢地都係有點求其...又唔會幫你放正中間...呢 d 基本野都做唔到!!!


最後我地費事煩喇...終於 26/8 就 confirm 左呢個圖...佢地收到後又無回應...都唔知佢地係咪已經整緊...呢間野真係做事求其!!  好無禮貌!  而且比人感覺好唔專業添...!!  夠膽死 sent 錯其他人個圖比我添...!!!


早d去快圖美整仲好...而且我剛買左 coupon 後...快圖美做 member 優惠呀...價錢仲平d呀!!!!   真係激死我!!! 



以下呢幅圖係阿B 畫埋個殼比佢地...其實佢地睇到應該明我地想點整丫...點解唔可以做得好D呢?!  真係好唔明!!!! 



而家等佢寄成品黎...唔知會搞成點...?!   就算有問題...佢地應該唔會理我地架喇!!!


1 則留言:

  1. 你like diy. 你應該自己學整o. hehe http://hk.myblog.yahoo.com/vickynjeffery/article?mid=9382
    [版主回覆09/02/2011 00:11:00]哈哈哈~~~ 我知有呢個團購啊~~
    不過我懶無報呀!!  其實都有d後悔丫...而家叫人整仲煩...又無得玩喎!! 

    回覆刪除