2011年8月22日 星期一

2011-08-13 細細@studio again (花絮篇)

早響3月買左兩張團購影寵物相...5月尾先醒起未 book ...終於 book 左8月頭影3個鐘...呢間都 ok 呀... $198 影 1.5 hrs...所有相會抄番落隻 disc 比番你...我買左兩張...所以就影 3 hrs 了...其實本來應該係分開影的...不過唔記得 book ...而張 coupon 8月尾到期了...所以要一次過用啦~~~!! 


初時以為柴灣好遠呀...不過由大埔屋企揸車去都只係 1 hr 左右...期間只是行錯路又發生了一段小意外插曲...差d夾親細細隻手仔...嚇死我地...!!

不過上到去 studio 都係 1:20 左右... 兩位工作人員仲食緊飯...終於大概 1:35 開始影了~~!!


呢度 d 器材好 pro 呀...不過就無乜道具提供...我地都無乜帶道具去呀...懶丫嘛!!  只係帶左幾件衫仔 & 細細 d 公仔朋友去咋~~~!! 





等緊既途中...我地響化妝間玩影相...!!  其實等待時間都幾長下...每影一 part 就要等揀相...即 print 相...因為包左 16 張 4R 相...唔明點解唔影完先揀 @@!!  就係因為咁...我地隻小狗就悶到開始眼訓啦~~~!!  影到後期...佢坐響度訓著左呀!!!  攝影師都比佢笑死呀!!! 





呢張係佢等影第二套衫時影既...仲係幾精神...不過唔太鍾意架相機係咁 "卡擦...卡擦..." 佢好多張都濛左眼呀~~!! 





呢輯相小狗細細既單人相好少呀...因為佢好想訓啦...而且攝影師可能唔太識影狗仔沙龍啦...又或者佢想我地同小狗多 D 合照啦~~~





影到最後一套衫...等緊既時候...小狗都已經無我地咁好氣...好唔客氣咁跳上梳化訓教去...仲開始扯鼻汗呀~~~!! 





你地睇下佢訓得幾舒服...叫都唔醒呀~~!!! 





終於影完...佢個樣勁攰呀~~~!! 








呢位就係幫我地影相既攝影師喇~~~~ 雖然等待仲多過影既時間...不過都多謝你令我地一家玩得咁開心...哈哈哈~~~





而呢一位就係間中出下主意...又匿埋一邊訓教...而細細又成日跟住佢既工作人員!!





雖然今次既相影得算 OK ...不過細細好多都係合埋眼...真係極搞笑又無奈呀~~!!


好彩...下個月還有一次...嘩哈哈~~~~ 係咁密集影...應該會有幾張滿意掛~~~!!  不過無都唔緊要...大家一齊玩既過程真係好開心...!! 


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


話說去到柴灣時...發生的意外小插曲係......


因為要搵路...所以泊左埋一邊睇 "菇 go map"...阿細細近黎成日坐親車都呱呱叫...成日想要坐去阿B個司機位...全程車就係咁掙扎...吼準機會跳過去...!!  好似我搣佢 pat pat 坐得唔舒服咁...!!!  真係比佢激死!!  叫極都唔聽...掙扎左成個鐘唔攰就有鬼啦~~!!  


當佢又想飛樸去阿B個位時...佢隻腳仔就跴開左個放杯架...咁阿B就好自然咁按番埋...點知就夾住隻小狗腳仔!!!!!  嚇到我地兩個丫...隻小狗又響度好驚咁吃吃吃係咁低聲 un un 叫...幾驚夾斷佢 d 腳指呀!!!!!!   阿B捉住佢隻腳仔時...小狗就本能地咬阿B隻手指...搞到阿B都丫丫叫!!!!   嚇死我!!!!!    


終於整番細細隻腳仔出黎...好彩只係 cake 住 d 腳甲...只不過小狗太緊張 @@!!


不過阿B就慘啦~~!!  比阿細豬咬到手指流血呀!!!  睇見都心痛...仲腫腫地!!!  真係手心又係肉...手背又係肉呀!!! 


沒有留言:

張貼留言