2011年8月29日 星期一

2011-08-27 細細睇醫生

近呢幾個月...我們家的小狗的右眼仔成日都眼紅...時好時紅...幫佢滴左眼藥水又好D...近黎隻眼珠仲好似有層灰膜咁...真係好擔心...!!  而且我地測試過佢呢隻眼好似無乜反應咁......


終於上星期六 (27/8)... book 左睇醫生...!! 


隻傻妹而家出親街坐車都好緊張咁...係咁掙扎...佢係咪因為隻眼仔睇得唔清覺得無安全感呢?! 


一去到診所...細細已經係咁震...好緊張...一時坐在阿B隻腳度...一時又走黎坐響我度...之後見佢響張櫈度好緊張行黎行去......心知不妙!!  隻傻妹緊張到要去大大呀!!!   阿B即刻 " 的 " 佢 落地...佢真係好唔客氣咁...當住咁多人面前表演 " 開大 " 呀!!!! 


D 姑娘比左 D 紙巾...我就幫佢執 CC ><"...咁啱又輪到阿細見醫生!!  阿B就同佢入去...我就繼續執 CC ...疼到爆呀!!!  細細~~~你咁大整古啊!!!! 



醫生話阿細年紀開始大...始終隻眼仔無以前咁好...灰左係正常的...不過佢有少少眼突的情況...所以開左隻眼藥水比佢...不過要拎出去出面D藥房配的!!! 



未滴眼藥水之前...佢仲係好貪玩...係咁拎隻公仔黎撩你陪你玩~~~!!



夜晚...阿B幫小狗滴了右眼...佢好乖...唔會掙扎反抗.......由細到大佢都係好乖...所以我地更加錫佢...!!


呢兩日...佢都成日訓教...只係食飯時起身玩左陣......好彩佢又肯食野...不過胃口都好似無以前咁好咁...!!   佢而家唔係次次都食 D零食...其實都有擔心佢 D 牙仔...係咪已經無咁好呢?!  睇住佢訓教既樣...有點心醱......



滴左眼藥水令佢瞳孔擴張左...暫時睇野應該唔清楚...希望真係對佢有幫助啊!!!!



睇到小狗呢個樣...真係令我好心痛~~!!! 



細細...你好乖架!!  會無事架!!!!  加油呢~~!!!


星期日下午...睇左無記播的 " 我和尋回犬的十個約定 " ...睇到我不自覺係咁流眼淚......十年時間原來真的很快過...!!  細細已陪伴我們九年幾了...在她心目中...只有我和阿B兩個朋友...佢真係對主人超忠心...!!  在我們心目中...她仍是小孩子...佢好活潑又嗲...每次帶她上街...很多人會主動逗她玩...真係好人見人愛......


不知不覺...原來她已經開始老了...其實我心入面一直有想呢個問題.......實在捨不得她~~!!  每次想到這裡就叫自己不要想了......她還是跳跳扎扎...開開心心...肚餓會吠你...去完廁所對眼會鬼鬼祟祟...間中偷下你的拖鞋黎玩...你食野時佢會扮無野咁搵隻手仔搭住你隻腳 (即係話比你知 : 我響你隔離...識做啦~~!!)...忘不了她小時候最愛和我睡在同一枕頭...近年佢已不愛和我們一起睡了...而且她開始睡眠時間多了很多...不知不覺她的身體機能原來開始退化了......這是我最不想看到的...!!


近黎小狗真的比以前更嗲...當她知道我地將會出街...佢會靜靜地坐在你附近...眼神好唔捨得...有時更坐在你隔離...用手仔抓吓你...示意想你抱佢...當我坐下時...佢會即刻坐在我對腳上面...點都唔肯再落地...!!  很多時不忍心即刻離開佢...會比佢坐多一陣...再同佢講今晚返黎先同佢玩...而家乖乖去訓教......我想她大概懂得我的意思...當我地出門時...佢唔會呱呱嘈...只係用急速的步伐跟到去門口...看著我們關門......其實...每次見到佢呢個樣...真係心都實埋~~!!  


小狗細細...你要健康啊!!!!!


沒有留言:

張貼留言