2011年8月29日 星期一

2011-08-25 Summer of Love Album (Lesson 1)

上星期四 (25/8) ... 又去左 Amor 度玩喇...!!  今次報左個全新的課程...叫做 " Summer of Love Album " ...好鍾意呢個名呀!!    哈~~~ 原來我地呢班係第一班上既呢~~~


哈~~今堂又踫到 d 熟口熟面的同學仔...而且仲同 blogger 相認...嘻~~~ 真係有緣了!!


首先又係要揀布揀 bookcloth...好多款式比我地揀...個個同學揀嗰 d 都好靚...我心大心細好多塊布...本來想試下整 d elegant d 既...不過總係覺得唔似我...到最後都係忍痛放下......而且呢本相簿我想放我們和小狗的合照...


最後揀左呢幅...多顏色好似開心d ......um...我發覺我次次都係會揀呢類款...!!  再有機會真係要作出一個大改變先得...!!  我要闖出呢個框框!!!



三個鐘之後...終於完成左個相簿外殼喇~~!!  今次又玩個拉釘工具...真係要好大力先得...!!   不過有少少愛上了它...好有作用呢!!!  而白膠槳已變得無咁可怕了...!! 



揀呢塊布最好既好處係...是旦一個位 CUT 塊布黎放都得...大大節省左襯布既時間...   我唔駛阻住其他人既進度......不過中途我都有大出錯...就係塊布貼得太邊...唔夠位包去後面...好彩發現得早...而且我唔係塗太多的白膠槳...可以起番出黎...無爛!!!!   um...總係每次都有驚險位...大概因為我真係唔夠細心啦!!!! 



第一次同 D 同學仔既作品黎張合照...好開心!!  嘻~~~ 佢地全部都係走優雅路線...只係得我一個走低能路線...我要向佢地好好學習下先得!!



紅色邊嗰本係 Oli 即場示範既作品...好鍾意 Oli 教我地既時候會有示範...令到我地更加清楚要點做...好似我去學整蛋糕...我都係鍾意有示範的...起碼我知道大概係點樣...唔駛估估下~~!! 


之前有d blogger 問我... book binding 值唔值得學......?!  會認為呢班好似唔夠其他 Album course 咁吸引.....?!  我可以肯定地答你地...真係好值得去學的!!!!  (我唔係打廣告啊!!  )  學左呢班...其實對做好多 DIY 都有幫助的!!  特別係 d 想為自己婚禮做 DIY 的新娘子...可以運用學左既技巧去做 guest book...album...結婚証書套等等...!!  有朋友曾經對我講過...可以上網學...@@!!   有時我覺得...製作唔難...不過要手工做得好係最難!!   所以有d 技巧班係好值得去上的...我地一齊努力學習啦~~~!!!   不過唔好好似我咁懶...咁少作品出現啦~~~~  好喜歡周圍去欣賞別人的作品...不過近來大家的作品似乎也少了...變得熱衷於購物多些...@@~~!!  實在出現太多的團購了...!!


好期待下一堂...今次我一定要響堂上完成一本完整的相簿!!!!   不過...我又唔記得去晒相了...!!  聽日又要去覆診...可能唔夠時間拎去晒喇~!!!    懶得黎又無記性...都係我既大缺點!!! 


 


5 則留言:

  1. 我都會上book bling~ 因為我都想為自己wedding 的DIY 而做準備~
    [版主回覆09/02/2011 00:07:00]呢個課程真係好玩又學到野的...enjoy ar~~~ ^^

    回覆刪除
  2. very nice, how's it look inside?
    [版主回覆09/02/2011 00:08:00]內頁今晚先上堂啊...遲d 再 post

    回覆刪除
  3. 我都就上summer of love album啦 好緊張呀
    [版主回覆09/02/2011 00:09:00]呢個 course 好好玩...你一定會鍾意架!!!!
    唔駛緊張啦~~~ 去玩之嘛!! 

    回覆刪除
  4. hello.....我又來和你相認了........
    原來你寫了我們的album班實況,我上星期拿了這本album回office,大家都讚靚,又唔信個殼是自己整tim....好有滿足感啊
    [版主回覆09/15/2011 09:13:00]哈哈~~~ hi~~同學仔~~!!
    我都鍾意你整嗰本啊~~!!  塊布好靚呢~~~
    除左原本的四張內頁 ... 你會唔會再加頁呀?
     

    回覆刪除


  5. 我應該會啊!但用番屋企 d 紙整就算了 …… 好頹家 jar 。

    同埋我沒有 theme 家嘛,你個本就是買番 d 狗狗主題的紙了!


    回覆刪除