2011年8月12日 星期五

Tuttimelon again

噚晚等人放工...同朋友仔出左沙田問下 d 去澳門的資料...家下去澳門過一晚...每人連船飛都要過千...其實都幾貴...@@!!


都有成八年無去過 Macau 喇...家下都已經完全唔同晒喇~~~ 其實去都係無乜地方好玩...志在想影下相...食下野...轉下運咁...!!   


不過...其實我係陪朋友仔去問的...佢想下個 week 去呀...羨慕 ing~~~


其實想去隨時都得...不過覺得兩日就咁駛成三千銀...只係去馬交好似好唔化算咁...!!  去大陸又唔係咁想...家下去好熱架!!   而且香港已經成日見到大陸人......


等阿B黎接我時...又企響 tuttimelon 門口出面...咁就比佢 d 磁力吸左去喇...又去玩 " 唧唧 " ...今次又係 $44.40...三次都係唧左咁多錢...唔通我隻手係人肉秤?! 


今次有綠茶...朱古力...益力多...芒果...紅石榴...好好味丫~~~~~~~~~~~~~~~ 仲剩番一張卷...擇日再黎食先~~~~!! 


 


食完阿B都未黎到...真係神不知鬼不覺呀~~~~!!!   


之後去左大埔食飯...經過一間呢 D 鋪頭...佢叫我去食...不過我話唔食...佢非常奇怪...我唔食?!   嘩哈哈~~~~梗係啦...頭先食左啦...仲食咩?!   家下你明啦下!!!  嘩哈哈哈哈~~~


沒有留言:

張貼留言