2011年8月23日 星期二

2011-08-20 閒逛電腦展 & 食在大埔墟

上星期六 (20/8) ...呢日長週啊!!  阿B就因為調左週...所以佢唔駛返...!!  不過只要我要返...佢都會載我返工...哈哈哈~~~ 佢成日叫我去學車...但我為左香港市民既安全...我先唔會啦!! 


今次佢仲黎接埋我放工...呵呵呵~~~ 之後一齊去銅鑼灣...辦完事之後...就即興去左灣仔電腦展逛逛~~~!!





而家 D 電腦展好似散貨場咁......   本來想買部 notebook ...不過都睇唔啱...我要靚仔的!!    不過阿B就有收獲...!!


行左幾個鐘勁攰呀...之後返左大埔搵野食...度度都好多人呀!!   最後去左大埔墟街市 " 新旺都 " ...食物都唔錯...我地仲話下次響街市買海鮮上黎比佢地煮!!


兩個人叫左三個餸...太肚餓...差唔多清晒碟!! 











經過零食鋪...仲比佢 D 磁場攝左入去...買左大袋零食返屋企添.....HEEHEE~~~


好 Happy 的拍拖生活...哈~~~


沒有留言:

張貼留言