2011年8月14日 星期日

2011-08-14 B's Kitchen

星期日又係一星期一煮的時候...今日我家的大廚都係準備左兩餸一湯...今次有埋飯裝~~~


Menu:


(1) 絲瓜炒肥牛


阿B整既絲瓜比出面街嗰D好味...因為好少食到草腥味既感覺...以前我係極度抗拒食絲瓜的...因為好怕嗰程草味既感覺~!!  不過阿B成日想特訓我...要我慢慢接受...~___~"  又唔見佢食下紫菜慢慢接受喎!!  家下我唔太抗拒...不過亦都唔係咁愛食...呵呵呵~~~ 叫做有D進步架喇!!! 



(2) 炸菜蒸肉片


呢牒係買 "泊街" pack 好嗰d...味道都 ok 既...不過 d 豬肉間中有陣豬味...就麻麻地~~~



(3) 甘荀粟米蕃茄薯仔湯


呢個湯我好鍾意飲...可能因為有蕃茄 & 粟米啦~~~~



好簡單...但豐富的一餐...好滿足~~~


沒有留言:

張貼留言