2011年8月3日 星期三

終於收到 MW 既排版喇~~

兩個星期前...突然醒起...Majesty 明明話一個月比到排版我地...唔經唔覺差唔多兩個月了...終於打電話去問... 不過阿 Yen 就放左假...第二位小姐話幫我 check 下再覆我...但係又等左幾日都無左件事.....又忍唔住打去問下...阿 Yen做緊野...接電話位小姐又話幫我跟下......不過我話之前都有位小姐話幫我跟...最後都無覆我...  哈~~~ 佢話嗰個可能係佢...而佢係老闆娘~~~    笑鬼死我!!  佢最後都同我講唔好意思...會儘快比我~~!!  態度絕對好~!! 


其實由 join啦揀衫啦到影完至揀相...其實整體態度都幾好...又無 hard sell 過我地...我地仲係主動 upgrade 相簿...不過就無再加相... 38 pcs都夠了~~!!  可能我地都係志在玩下...同埋d相又唔急...  所以以咁既價錢玩左咁耐都幾抵~~~


上星期六 (30/7)...阿Yen打比我...話已經 send 左個 file 比我地...不過見我地未覆...heehee~~~ 其實已收到差唔多一個 wk...之前係叫我地 28/7 前覆的...不過我地兩個都無左件事...!! 


收到既排版都係普普通通...而且 d 相係一張都未執過的...!!  已經唔係好記得揀過d乜了~!!


不過我地噚晚就極速改簿咁...求其改左 d叫佢再執下...唔知幾時又有新排版睇呢...不過都唔係改左好多野~~ 希望佢幫我執下對眼就好喇~~~ !! 


因為我地唔係俊男美女...所以都已經幾滿意了...嘩哈哈~~~~ 享受過程實在D...!!  我地都係志在去玩下~~~ 話唔定...出年又有機會又可以影啦~~~到我地變左公公婆婆時影又會有另一種感覺啦~~~嘩哈哈~~~ 會唔會有人想殺我呢?! 


經過咁多次影婚紗相...等出黎既結論係好玩又好累...!!  第一次睇有驚喜...不過最後D相都會係一樣...留個紀念不錯...係一個相當不錯的美好回憶~~!!


黎緊有機會影我地兩人一狗的傻B家庭照...又可以帶細細去玩喇~~~~期待~~~


 


< 排版相片在下一篇...相片已私友化 >  Login in Login in Login in...  Gogogo~~~


 


 


沒有留言:

張貼留言