2011年8月18日 星期四

2011-08-12 終於去左富山食野喇~~

每次我地由大埔揸車返屋企途中...好多時都經過太和附近有間日本野...成日都好多人等...我地成日話...搵日黎呢度食......不過搵極都搵唔到一日...哈哈~~~


終於上星期五 (12/8) ... 我地黎左呢度食喇!!!!  YEAH~~~


其實呢間同粉嶺嗰間福井係同一集團的...不過呢間未食過就係未食過...所以點都要一試...睇下佢點解會引到咁多人等~~!! 



我地叫左四樣野...


(1) 和牛炒烏冬 (阿 B 話應該係 烏冬 和 牛肉) ...哈哈哈~~~ 呢牒都比較油...但都好味~~


(2) 餃子雞翼 (比較細隻...不過幾好味)


(3) 盛合串燒 ... 我最鍾意食呢D燒物...


(4) 雞肉和風薄餅...都唔錯~~~



無叫魚生喇...要忍下口...不過我而家好似已經唔係太鍾意食咁...我叫阿B叫架...不過佢話等我返學時佢自已先食...


呢間食物都幾好味...有機會可以再黎...不過呢個機會又唔知等到幾時...?!  嘩哈哈~~~


 


 


沒有留言:

張貼留言