2009年7月11日 星期六

越黎越多人一齊玩喇~~

繼上星期多左兩個稀客一齊玩健身之後...今日又多了一位更稀的客...就係姊妹 Y ~~ 阿恩了~~ !!


約左三點半一齊北上...先去燒東西吃魚翅餐...大細佬都黎左一齊食...今次成7個人...分左三個卡座...個位置好似坐火車咁...哈~~~


大細佬話比我地知...上次去食開o個間扒房關左門...搬左去世界之窗附近...哈~~咁咪無得食囉...天啊...我既動力無左喇!!  咁以後運動完食咩呀?


大概四點左右就換好衫開始玩喇...先玩跑步機...阿恩玩跑步機好搞笑...好似小販推住架車仔走鬼咁~~哈~跑左陣就要入去單車房霸位了...今日都幾 full 下...我地七個人七架車一齊跴...好有運動精神...哈~~~今次阿 sa 跴得好左...阿恩第一次跴都ok啵~~ 佢仲話第一次出咁多汗...梗係啦...跴呢架野都幾大運動量架...!!   個個跴到大汗疊細汗...好爽~~我最鐘意玩spinning...一黎上堂咁多人...為左自尊心所以會係咁玩無咁hea...哈~~


玩完之後出去試玩左幾部機...新既太空漫步機...划艇機...樓梯機...仲有步唔知係咩機 (用腳黎跴既)...都幾好玩丫...


次次都想學人跳下街舞...不過總係跟唔到步伐...又多人圍觀喎...所以都係放棄左...


我問阿B邊部機用黎收腹好...佢好認真咁答我 : 餓過饑...!!  頂丫...等我仲咁認真諗係乜機黎?!   原來划艇機係收腹架...下次要玩耐D先得...!!  我既重災區係腹部呢~~~


沖完涼約左黃老闆食飯...今晚差唔多全海鮮餐~~~椒鹽九肚魚...聖子皇...豉汁蒸倉魚...豉油王海蝦...白焯蝦...潮州炒蜆...絲瓜炒鮮魷...豬頸肉...炒菜心...OH~~ 好高膽固醇呀~!!!!   好飽呀~~我地仲飲左汽水呀~~~咁辛苦運動完又白費心機喇...哈哈~~~ 好搞笑!!  次次做完運動都係咁食食食...


返到屋企...好似食得好熱氣咁...開雪櫃拎左盒 Dreyer's 出黎...仲要係 cookies 口味...因為百乖做特價...五十幾元兩盒呀!!!   抵呀!~~食左五份一盒...究竟我係想減肥定增肥呢?!  @@~~  我都覺得我有d誤解左減肥的方法...哈~~



 


2 則留言:

  1. 你話死唔死, 我一做運動, 阿娘冇啦啦買雪糕比我食, 連平時好少買零食比我既阿爹, 冇啦啦買左兩大包珍珍比我 (但我唔鍾意珍珍, 好咸..)
    我兩隻大脾好痛呀... 坐又唔係, 訓又唔係, "浪"係張床搵枕頭墊住一邊玩電腦又唔係...最唔痛就企係度... 我冇理由由朝企到晚架~
    而家上落巴士, 好似人地d阿婆咁扶住個門柄黎上落...
    平時返工我turbo腳架嘛, 而家我身邊d人全部過晒我頭...
    朝早訓醒就熄冷氣啦, 連企係張床度熄冷氣制都困難呀, 要慢慢跪係度, 然後扶個窗花慢慢起身....@@~
    點解我會咁架...雖然我唔係成日做運動, 但我都唔係弱質女流丫...天呀~~
    [版主回覆07/14/2009 00:57:00]哈哈~~我都好奇怪你會咁痛啊...阿B一路睇你呢篇reply笑到佢彎晒腰...哈哈哈~~~
    你做運動仲多過我啦~~~o個日你都唔係好劇烈之嘛...
    可能你用錯力啦...跑步又渣到咁實...
    跴多幾次你d肌肉會習慣架喇...!!
    我跴第一次時...第二日落樓梯係最痛既...不過而家第二日都無痛呀~~不過痛係好架...即係你o個度有運動呀...會結實d架~~
    仲玩唔玩呢?!  哈~~

    回覆刪除
  2. 我又痛到醒左了...家下朝早七點jah...陰公~
    [版主回覆07/16/2009 01:26:00]你好番晒未呢?  有冇買藥膏呀?
    你要同我加緊努力喇...!!   sat 仲黎唔黎?!

    回覆刪除