2009年7月20日 星期一

禮服穿著時段











































禮服穿著時段



除了依據體型的條件外,選擇婚紗還需注意與時間和場地的配合,不同儀式、不同場合所穿的服式亦有不同。


日間和夜間所到的會場不同,因此需考慮在不同場合時應穿什麼禮服,希望在某個程度上堅守著應有的禮儀



一般來說,若婚禮在教堂進行,婚紗及禮服可以選擇華麗款式,裙擺以七尺為佳 ; 在婚禮進行時,新人通常是背對著一眾觀禮嘉賓,所選婚紗的背部設計、頭紗的層次和質料的選擇就顯得十分重要 ;


如果在婚姻註冊處舉行結婚觀禮儀式,款式可以簡單大方,裙擺亦不須太長或複雜 ;


晚宴期間,不同時段的項目可以配襯各款晚裝



下列是一個簡單的建議:



1600pm – 1800pm 中式裙褂



於婚宴開席前和斟茶給長輩時穿著裙掛,與到場的親友拍攝留念 ;


密地、疏絲、疏金或珠石裙褂



1800pm – 2030pm 晚裝


與賓客拍照時段,由於是最多拍照的機會,應選擇自己最喜歡及合襯的晚裝款式



2030pm – 2100pm 婚紗


進場(match in)、新人上台切餅儀式及致辭,全場焦點所在,宜選隆重而高貴的婚紗


 



2100pm – 2130pm 晚裝



玩新人環節,選擇輕便而不易走光的款式,一來可與眾同樂時可輕鬆自在,又可減低因動作幅度較大時走光的情況,以免失儀引起尷尬場面


 



2130pm – 2230pm 晚裝



敬酒時段,宜選背部有特色的晚裝,以最美的姿態與親友作近距離接觸,表現新娘性感柔情一面


 



2300pm – 散席 晚裝


送客時間,適合A字型線條的晚裝/旗袍,可盡顯新娘的身裁及大方得禮


 


***


完美頭紗


舉行婚禮,頭上的薄紗令新娘的容貌若隱若現,增添神秘感。

怎樣才可以找一頂完美頭紗?除了婚紗店提供的款式外,你也可自己預備。要選擇完美頭紗,可以留意以下要點:

長度


頭紗中最常見的長度是 Elbow Length,即是剛到手腕的長度。除此之外,還有 Waist Length(至腰間)、Waltz Length(剛到地)、Chapel Length(小拖尾)、Cathedral Length(大拖尾)等。


圍邊

圍邊方面,最易配襯的有素淨的 clean edge、小線條的pencil edge、絲帶邊的satin edge及優雅的lace edge,而當中最名貴的是lace圍邊的大拖尾頭紗。不過由於這款圍邊的線條較粗,若再配上設計複雜的長拖尾婚紗,便會顯得過份累贅。

配合場地

頭紗既要配合婚紗款式, 也要配合場地。例如若在一個小小的註冊處行禮,卻用上特大的頭紗,便會感到格格不入,也有被踩到的危險;另外,特長的頭紗在大風的情況下也會失去美感。所以選用時需特別留意。


***


頭紗之顏色及層數

除了長度及圍邊的方式,選擇時也要留意頭紗的顏色及層數

顏色方面,以接近婚紗的主色為佳;如用上不同色系會很突兀,除非這是設計的特色。

至於層數,則要視乎期望的效果而定。如果期待行禮時有揭開頭紗的一幕,便要選上兩層式,而且要確定長度足夠蓋住整張臉。


另外,有些多層的設計能令頭紗感覺更飄逸,但卻很容易令臉部顯得肥胖,試戴時要特別留意這一點。

除此之外,選擇頭紗時亦是考慮到當日的髮型及頭飾。


例如將會配襯小皇冠的話,便應避免選擇複雜的頭紗


若頭飾會較為簡單,甚至沒有頭飾的話,便可配襯花巧的頭紗,如綴上碎鑽或繡花的款式等。

頭紗之配戴方法

一般的頭紗會預先縫上髮梳,以方便插在頭髮上,再用髮夾定位。


另外還有一種圓形或橢圓形、周邊圍上 lace的頭紗,除了可以當「一塊過」的頭紗用,還可以在不同的位置接合,形成兩層的效果。


***


我而家都頭痛既到時d衫點分配...因為當晚有兩件係唔可以著 girdle...但係有兩件就要著...


敬茶仲未知換唔換番套褂出黎...都唔知D親戚幾時黎...~___~"


(1) 迎賓 : Couple 租的紫色裙...背面綁繩...係打交叉咁綁...一定會露肉...所以唔可以著 girdle!!



(2) 進場婚紗 : 溫馨租既拖尾婚紗...條裙幾重下...我又無咁 fit ...要著 girdle 就會好睇d收身d...!!  (呢條唔比影相...要到 fitting 先影得 ><"...我都唔記得左個款了~只係記得幾閃下...拖條尾咁~~)


(3) 敬酒晚裝 : Couple 中式晚裝...前面deep V...背部開得低...唔可以著 girdle!!  (我都想好似相中人咁滑溜)



(4) 送客晚裝 : 溫馨的黃綠色晚裝...著 girdle 修身好睇 d ...!!   唔比著上身影...就咁影出黎好樣衰...哈哈~~ 而且我都唔記得著響身係咩樣了~~ 可以落綱紗亦可以唔落~~



不過呢件我想搵呢件黃色 或粉紅色 A-line 代替用黎送客...或者席前著兩件衫黎迎賓 (1.黃綠色 2.紫色)...賓客唔太多...唔換髮型...只係換下頭飾會唔會好趕呢?!  女人真係心多.....



成晚 d 衫...要間住著 girdle...不過著完 girdle 會現左d印出黎唔好睇...而家都幾頭痕...即係成晚應該唔可以著 girdle 啦~~~ !!  


唉...而家真係要搞搞個肚腩了...!!  上次有朋友告訴我收肚腩既療程要 HK$19,000 ...痴線啦~~~ 我寧願唔食野呀...又慳錢喎!!  萬九蚊可以比我買好多敗家野啦~~~ 而且做機減...我驚到我大日子o個日會打回原型呀...哈哈~~~ 所以駛錢既減肥...唔多適合我~~


4 則留言:

  1. 唔怕啦,最緊要靚丫ma,有人幫你著girdle,其實好快架o者~露背就痴nude bra,你要o係屋企練習下點樣痴先靚呀,如果到時先第一次痴,好呢hea架~| 其實第3件紅色背脊都唔係超低,唔知你果件girdle係點,我買果件satami girdle就係低背架,上次影相都係著左件掛頸露背,個款好似你件咁,都冇走出黎~
    [版主回覆07/22/2009 00:19:00]紅色o個件係 deep V...所以要去買 nu bra 呀~~
    不過我都未用過呢類野...要痴架咩?!  咁唔會唔趺出黎架~?! 
    我以為好似 bra 咁...只不過係肉色咁咋@@!!!
    睇黎我要快d買...!!

    回覆刪除
  2. nude bra係痴上去架,冇bra帶架ma~跟住中間有個扣扣埋,初初好驚會甩,所以要o係屋企試下,其實都唔會跌o既,有貴有平,幾百蚊至幾十蚊都有,我就係o係葵涌廣場買$68(佢話因為原廠攞貨),可以用soap洗乾淨再用,睇下你住邊度洗唔洗我幫你買~
    [版主回覆07/25/2009 03:58:00]其實係咪真係唔會甩架...?!  真係好鬼驚痴得唔好就趺左出黎!!@@!
    我住大埔呀~~ 可唔可以話比我知葵涌廣場邊層呀?  我可以同伴娘去睇睇啊...佢住o個附近呢~~
    你覺得洗完質地ok嘛?

    回覆刪除
  3. 嘩....你有5件EG呀? 好貪靚呀你!!
    [版主回覆09/08/2009 09:00:00]我只有3件咋~~ last o個兩件係無揀架!!
    邊轉到咁多 look 丫...成晚唔見人實比人打死呀!!  哈~~

    回覆刪除
  4. 鍾意嘅擺酒婚宴: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7009043000784

    回覆刪除