2009年7月22日 星期三

七姊妹試衫記

一直心掛掛既姊妹裙項目...終於今晚去揀衫喇~~~


出奇地一次過約好了七位...只是有兩個因工作關係遲來了...但可以 join 到一齊食飯...好開心呢~~ 八條女嘈到拆天呀!!  食完飯再去陪遲來的兩姊妹揀衫試衫...個個意見多多...哈哈~~~ 又係嘈到嘔又搞笑...間鋪頭比我地玩晒咁~~ 呢餐雖然食得好貴...差唔多八百蚊...不過請姊妹食飯...無乜所謂啦...只要食得高興就得啦!!  絕對值得!!  有d姊妹要計番錢比我...不過我一定唔會收囉!!  姊妹 gathering 都收錢?!  唔係呀化!?  不過有d人真係咁計較的!!


過程好順利...個個姊妹都好快揀到合心意既衫...而且d款好ok啊!!   好期待試身的日子呢~~~ 希望一直順利到尾啦~~!!   D妹妹仔係有個生手D...唔識度身@@!!   但係個個都好友善又忍耐...


而家暫時定左d 款, 在九月頭前都可以隨時去改款呢...不過十月頭才收衫...有點擔心時間好緊呢~~~ 咁上下要再打電話去問問先得!!


款式不大相同....但顏色一致係米白色...腰帶或小蝴蝶結係深紫色...出黎效果應該會好靚~~


雖然大部份都係唔同款...不過只要各位著得舒服又靚既話...其實都唔駛一式一樣既!!


試衫過程無乜遇到黑面...態度好好...妹妹仔又親切笑容滿面...係 Gloria 有 d cool...不過有時佢都比我地引到笑呀...哈哈~~~因為班姊妹實在太搞笑喇...!!


呢間公司係人太多...地方太少...款式大路都好容易揀到...


好開心...暫時都好順利下!!  不過 fitting 係最易出錯既時候...希望到時 ok 啦~~!! ^^


阿恩及 Amy 都揀了呢款...不過條帶就有不同...阿恩一直鐘情呢件...所以佢都無乜試其他款...而 Amy 就改了為掛頸款...條裙個款著起黎好靚架...又 young 又 trendy~~ 係我心水款式之一...佢地初頭以為呢個款會顯得胸大唔好睇...其實呢D款先分散到人地既注意力...著起黎一D都唔誇張個胸呢~~



Connie 就著咩都靚...件件試著出黎既效果都好靚...瘦真係著數D...佢就鍾情呢件...好羨慕佢腰幼幼...我仲笑佢 : 你好似仲似新娘啊!!  哈哈~~~ 條裙雖然好簡單...不過佢著起黎顯得個人高高瘦瘦好靚呢~~ 不過簡單其實仲靚~~弊!!!  到時唔可以安排佢企響我隔離...容乜易比佢搶晒鏡呀!!  哈~~^^



之後輪到大笑姑婆...阿太話自己肥...又話自己公司近呢度想第日自己黎試...不過梗係唔得啦...所以係咁推佢入去試...佢試得最多又最搞笑...嘈到 Gloria 都皺晒眉頭...哈哈~~終於佢揀左呢件...佢好抗拒要佢著呢d衫呢~~ 因為佢真係好男人婆下...哈哈~~



而 Maggie 就決定著番溫馨租o個條...個款都好靚架...!!


之後比錢...佢地差d計少我錢呀...因為落訂時暫時用短裙黎計...而佢地忙到唔記得計番我長裙價...到比左錢等找錢時...我諗諗下好似應該唔係咁少...拎張單黎睇見佢未改就提番 Gloria...哈~~ 我唔呃你啦~~ 大家開開心心...!!


跟住過左隔離越南餐廳食野...join埋兩位姊妹...又係嘈到嘔...其實次次我同Maggie, Wendy及Emile出去食飯都係嘈到拆天...就係因為有位大笑姑婆囉!!  今日仲加多四個人...笑聲變成加多一倍...!!   好開心呢~~ 好難得咁多個可以一齊出黎...!!  其實有D仲係第一次見面都無見外既感覺...特別係講點玩兄弟時就更講到眉飛色舞...個個都出晒招...嘿嘿...兄弟們你地有難喇!!!!!!!   而阿B仲話我用一個Wendy都夠殺了...哈哈~~ 兄弟們祈禱吧!!!  要預多點時間玩先得...哈哈哈~~~ 實在訓左諗起都會笑醒!!!!!


成個晚餐聚會好開心...初時會擔心咁多女會唔會好混亂...又唔會喎!!  揀衫試衫時大家都會比意見比對方呢~~ 當然有時會互相取笑下...但係都無傷大雅...笑下先會增進感情啊...我地幾個都係咁由細顛下顛下咁笑到大呢~~!!  有時我甚至懷疑我個口咁大...就係因為笑得多~~!!  而我咁粗魯都係因為近得佢地多!!!!!!!!  哈哈哈~~~


叫到成檯野...食得好開心...不過後來至醒起唔記得影張合照呢!!!  嗚嗚嗚嗚~~不過唔緊要...當時既場面我永遠都會記得!!  好感動好難忘呢!!  姊妹們...多謝晒!!!!!!!!


因為鋪頭收九點半...所以食到九點我地又返入去...再陪另外兩位姊妹揀衫試衫...


Wendy 及 Emile 成日互相取笑...因為兩個都比較胖...但係佢兩個一企埋一齊就顛左咁...成日話對方係墊底o個個...Wendy仲叫 Emile 試佢著過o個d就得喇...因為效果都差不多...哈哈...比佢地兩個笑死...終於佢地兩個都係揀同一款啦~!!



Emile試衫過程好搞笑...成日未著好就走出黎...春光無限...哈哈~~~ 而呢間鋪頭對面就無厘頭開左間類似賣關於佛既野...我地仲搞笑話o個個老闆一定成日有野睇...跟住拎住d佛珠一路睇一路話罪過罪過...cool cool 地既 Gloria 終於都比我地引到笑...因為我地實在咩都講得一餐!!


之前佢地好忙時...我地仲幫佢招呼其他客人添呀~~ 不過間鋪真係好細囉...!!


跟住到 Sammy 揀...佢就係最乖o個個...先前做定下功課...心目中都有幾個款式揀好...佢試左幾條...最後佢揀左呢款...斯斯文文...呢款都係我心水款式之一呢...



終於揀晒喇~~ 好順利...!!   而家D款到九月頭前都可以隨時轉...個個都有張獨立單...都幾好喎...可以多D私隱 (因上面寫有三圍數字呢)...雖然我地已經清楚睇到晒各位既身材...哈哈哈~~~ 到時又約埋一齊 FITTING...又顛過~~~ HOHOHOHOHO~~~要等一齊等...!!


差不多搞惦既途中...佢地突然發現有條靚裙...紫色出黎效果好靚...個款仲著起好瘦好好睇...而且仲可以將條吊帶當埋披肩呢...呢條我叫佢做魔法裙...!!   連 Wendy 試上身都好似瘦左一個碼咁...不過唯一一樣唔好...就係好易走光...唔可以著bra架!!  @@!!!



而 Gloria 亦坦白同我地講...揀呢件要預左到時要fitting幾次先會ok...而且因為質地較軟身...所以容易走光要痴膠紙的...而有d姊妹覺得 sexy 過頭...所以都否決了一齊轉呢件呢~~ 不過我真係覺得呢條好靚呢~~


其實淺紫色都好靚丫...我叫過佢地不如轉顏色...但係佢地話驚搶我鏡...所以最後都話 no...其實我唔介意呢樣喎...!!   咁淺色唔怕架...見到紫色我好開心呢~~!!


成晚過程順利又熱鬧...真係好難忘好開心...都係班姊妹實在太合作了... ^__^


其實唔同款...只要姊妹係齊心又係真正既朋友...到時影張相出黎都會好襯好夾的!!  呵呵~~ 我地姊妹情深...一定得!!


而家只係希望交衫過程順利呢!!!   希望上天繼續眷顧我啊!!!!!!   大家祝福我吧!!!!


 


3 則留言:

  1. 第一件同紫色都好靚呀!!o係邊度租架,幾錢呀? 短裙又幾錢呀?有冇上面d咁靚架?
    [版主回覆07/28/2009 23:06:00]係exing造黎買走啊~~長裙 $380, 短裙 $280...
    如果租就長短都係 $200~
    有blogger提醒我呢間會比較谷氣...所以家下活在擔憂中...哈哈~
    質地都ok既...鋪細人多比較混亂咁~
    試著o個d有上面o個d咁靚架...但係真正造出黎就未知...
    不過我都見過有blogger只係造租出黎效果都ok...而且佢地都有讚呢間鋪...
    所以我都希望我會咁幸運囉~~
     
     
     

    回覆刪除
  2. 當然祝福你啦~
    [版主回覆07/28/2009 23:10:00]哈哈~~多謝你既祝福啊
    家下活在擔憂中...哈~
    咁你會響邊度做 / 租 D 姊妹裙呀?
     
     

    回覆刪除
  3. 基本上我上午會用超簡單同快捷o既Speed完成早上,之後就會去教堂,所以都冇打算做姊妹衫,只係叫2,3個好朋友到時幫下手咁囉......所以都唔算係姊妹...所以由得佢地著自己衫咋~
    [版主回覆07/31/2009 16:39:00]簡單有簡單好啊...煩少一樣...
    家下我有d覺得自己在捉蟲呢 @@~

    回覆刪除