2009年7月16日 星期四

Elyze 做免費 treatment~~

上次因為發燒...所以取消了 treatment...本來諗住唔book番...不過有個 sales 又打黎約時間...所以book左今晚上去做~~~


可以選擇部位黎做 free trial...我對腿咁多年都咁多肉...一於做小腿啦~~本來想做肚的...不過小腿範圍大d...好似抵d咁...哈~~~ 小女人心態~


先要度身高磅體重...做了一份簡單問卷...之後上左架 check 身體既機...其實我都有d質疑只係企上去...隻手捉住兩邊就做到分析?!  知道我水腫睡眠唔多好?!  睇得出既野黎喎?!


之後做機了...做小腿背...某幾個部位有d痛...可能我真係塞左d淋巴...其實一睇就知啦...><"


做完一邊...佢問我有冇見到成果...是否收細了少許...講真...真係唔覺喎!!  佢想搵相機影相...不過比人借左...所以無得影相!!


之後做埋左腿...今次唔覺痛...仲好舒服的感覺...差d訓著~~


就係用呢部機黎做架喇!!







沒有留言:

張貼留言