2009年7月5日 星期日

去COUPLE揀衫 (PART 1-晚裝)

hea 左咁耐係時候要去搞下d正經野...多謝 blog 友告訴我 Couple 響六七月會返新衫...所以的起心肝約左今晚六點半去揀埋d衫...希望今晚搞惦晒啦~~


四點鐘首先去左旺角某樓上 Cafe 取訂左既 Dongwan's concert DVD & Minwoo's new CD...仲送左張網站既 member card 比我地添...好靚啊!!


之後見未夠鐘又無落雨...行左陣信和...買左個大口仔花盤...之後行女人街...本來想睇下 d tie ...不過太熱...走左去買左套韓版花樣男子就走人...


約左阿B去 YMCA 度取車...行左一半路...見個天突然黑晒...話咁快就落大雨...><"  搞到我對腳濕晒...!!  近黎成日落雨...真係好煩...而且仲咁悶熱添!!


去到百利...大細佬兩公婆已經到左...之後四條友就闖入去 COUPLE ... Carol 居然認得我 @@!!   一見我就話瘦左好多...佢真係識 tum 人...一陣我除左衫佢就睇到我真身係完全未修身喇!! 


黎左個新 sales ...um...有點笨手笨腳...幫我換衫次次都搞好耐都唔得...整件衫時又大力...成日扯到我企唔穩...有次仲唔小心拉開左個簾...走光呀我!!!   好彩我手快拉番埋...不過阿B話佢睇到!!   ~__~"  間中 Carol 幫番我換...快手好多...而且唔怕佢會用針吉到我!!


首先試紅色晚裝...因為我想租多一件 for 敬酒...唔想走動時咁阻訂...所以想搵d A-line 款式...先試左 3 件... (要睇真人示範就要加入做BLOGGER啊~~~!! ^^)


第一件係最新返的...我響 facebook 睇過...我從未試過呢d款...因為我係無乜"鬆"的...成日驚 carry 唔到...不過原來都 ok 喎...著起顯得瘦左咁...而且好似突然高貴左...因為D料好滑身...哈哈~~條裙雖然 sexy...但係好 plain...好似 d 名媛去ball咁...雖則我唔係...哈哈~~佢地話著得幾靚~~ 我都幾鍾意架...Connie 話個鬆既問題可以交比佢地 @@~~ 幫我裝假狗?!


第二件上身好多 lace 花...又有珠珠定水晶鍊響心口度...不過我細佬話顯得我個膊好橫...我都覺得個款麻麻地...著左老左十年咁...有點登台 feel...


NO. 1                                                             NO. 2



第三件著起黎都幾靚...後面條拖尾好靚...不過阿B話前面既下身位置太無野...而且我覺得敬酒時會比人跴親...好論盡咁...呢件著得幾靚下...


第四條試呢條紅色A-line ...其實我幾鍾意的...雖然係又 deep V又露背...著得好睇佢地都叫我唔好揀~~ 因為又係屬於簡單既款囉...原來我有D野遮下個膊係好D既...



正在頭痛再試邊D款好...細佬見到有D中式既裙...其實之前我都睇過下...d款好靚架...料都好廷身下...不過我成日認為自己唔夠高...唔夠"鬆"...carry 唔到 d 咁修身既中式晚裝...所以一直無諗過試...而且上次黎揀衫...保守的同學仔話呢d唔會啱我~~ 上次都無諗過試D deep V露背既款式...原來由男人黎揀衫都會有唔同既作用效果架!!


有三條中式都好靚的...而且三條都係幾sexy下...deep V露背露腿的...


第一條全紅色掛頸款...超大露背...因為我唔鍾意條領包到實...但係下身係好靚既~~~不過無試...佢地話唔好喎!!  點解唔比我試下啵...><"



條裙d圖案好靚架~~



第二條係一字膊紅色上身...下身是金黃色的...前面係開叉露腿的...有blog友曾經著過...相片已經過處理...佢著得好靚架...不過阿B話唔好...佢唔係咁鍾意黃色...所以無試到...上次同學仔話似肚兜...不過我覺得幾靚喎!!   又係做乜唔比我試下啵!!  ><"



第三條色彩好豐富...好 sexy...前面好 deep 下...後面露背...側面開高叉...@@"  我從未試過呢類衫...著起黎都ok喎...而且唔橫啊...好鍾意呢件呢...不過我個肚腩仲要努力d先得!!  Connie 話如果我怕走光...可以響前面加個中國繩結扣~~



條裙既圖案都好靚架!!  中式裙款要加 $500 呢~~~ 佢地一致鐘意我著呢條...所以 confirm 了喇...希望到時著得唔失禮啦~~


搞惦左條敬酒裙...跟住到揀送客件晚裝...其實我幾鍾意NO. 1 呢件黃色架...咁耐都未試過...所以第一件就試下黃色...其實都 ok 的...不過佢地唔太鍾意我揀d咁簡單既款囉...所以被否決了!!


第二件試番之前 hold 既 NO. 2 金黃色晚裝...件衫好輕...著起都幾好睇...不過佢地又話好普通...~___~"  唯有再試其他...不過呢條打o個個腰帶結...我都幾驚到時唔識整...打到成注菜咁...要我煩既...即係呢條可以放棄 lu...


                               NO. 1                                       NO. 2



第三件...試一條淡粉紅的...我咁耐都未試過粉紅色...呢條有d漸變既效果...條裙係幾靚既...著左都幾好睇...不過有條紅色喇...唔想再揀呢類 tone ...而且總係覺得呢類色太女仔...我驚唔太襯我...


                   NO. 3



第四件就試下d紫色系列...試過咁多次衫...試過幾次紫色...我都無一條著得好睇...一直以為同紫色無緣了...首先試條NO. 4 紫黃色既...d色著起好似同膚色好接近...而且個款麻麻地...而且d色有d沉...一定唔揀...


最後試呢條 NO. 5 上身有黑色lace 繡花...下身淡紫既...裙腳係幾層紗...好輕盈既感覺...件衫幾特別...著起黎幾好睇...不過我又唔想送客時著咁大件野...因為個門口唔係太大囉...咁咪變左企得我一個人?!  所以初時被我否決了...不過佢地話...其實可以將溫馨租o個件綠黃色晚裝轉為送客咪得囉!?  其實都ok喎...而且著紫色係 sharp d...阿B仲話著得我個人白左...聽到變 "白左"...真係精神為之一振...好心郁!!   而且細佬猛哦我...叫我要改變下D思想...咪成日低低調調咁...咪企響個台度人地都唔知邊位係新娘...所以就決定 confirm呢件啦!! 


條裙係最新返既...後面要綁絲帶架...著上身先知背部係 see through 黎~!!!   即係我剛 confirm 左呢兩件衫...都係唔可以著 girdle 架!!  今次真係突破...我未試過露咁多肉...各位親朋戚友到時就算我地酒微菜薄...見到我d肉地都一定飽架喇...哈~~


                     NO. 5                                      NO. 4



我總共試左 10 套晚裝...都好快手就決定到喇...試完晒晚裝...之後到揀件外影婚紗了~~~


(Part 2)


http://hk.myblog.yahoo.com/jew903hk/article?mid=863


沒有留言:

張貼留言