2009年7月16日 星期四

變型金剛現身新世紀 & 花園街探伯伯

又落左花園街搵伯伯...家下我認清個地步了...就係響火車站由新世紀電梯落到去...經過卓悅...再行去中間檔口條路右轉一直行...經過好多生果檔 (左手邊)...之後就會見到傳說中的伯伯了... !! 


人來人往...要影得好真係唔易...所以睇到係花檔就ok明架啦...哈~~~喎?!  明明伯伯響度喎...點解唔見左既?!  我企響度影相時...好多人好奇怪咁望住我...唔係以為我係自由行呀嘛!!  我係 blog 友黎架咋!!



見d花靚又執左一 d ...



***


今日出左旺角...好多野搞...出左火車站響新世紀入面...見到有隻兩層樓高既鐵甲人企左響度...原來係變型金剛...雖然趕時間都影左兩張相...哈~~




之後趕去朗豪坊...無遲到...!!  


我去左做個免費既 treatment 呀...感覺幾舒服喎...又唔痛...!!


臨走去左 check 第二次打既耳窿...左耳個窿都係麻麻地...可能下次未可以剝住...~_~"


返到屋企成十一點...因為我搭錯去荃灣方向呀...!!   明明我係去九龍塘架嘛...去左深水埗...又要搭番轉頭...近黎成日盪失路...><"


***


禽晚響大家鑊試左新出o個個鐵板飯呀...都係 pepper lunch 好食d...早兩日都去過pepper lunch...不過因為佢地壞左一個飯煲呀...原本等 20 mins ...我地等左 45 mins 先食到呀...而排隊買又用左 10 mins...不過我地只係用左 15mins就食完喇!!! 


大家鑊既鐵板牛肉飯飯~~~ 唔夠黑椒無咁惹味呀~!!


估唔到咁 luck ... 777 都攞到!!  嘿~~~ 即係中左 jackpot ?!?!?!



 


 


沒有留言:

張貼留言