2009年7月25日 星期六

HK BOOK FAIR 2009

一年一度既書展已經開鑼...每年我同細細佬都會扮下文化人...去吸收下人地既文化...


今年既目標又係買D無聊書...年紀大唔再鍾意睇多字既書...鍾意睇下D港式漫畫...好似我的低能系列...麻煩系列等等...只要圖多我就喜歡架喇!!  另外想買D旅遊書黎睇下...無得去睇下都好開心~~


食完 lunch 就向會展進發...今年唔算多人...而且天氣唔算太熱...因為有d風吹下...好快就入到會場...



入到去即刻比一個 counter 吸引住...Green Print~~ 係間未有門市做印刷集圖本既公司...我正想自己整本相冊送比我爸爸...而且價錢便宜...厚皮的外頁厚咕紙的內頁...睇d sample 都幾精美...問左d資料就比錢買左幾張 couple ...試下玩下先得!!  如果做出黎真係唔得先再去 blurb整啦~~~ 不過我家下都未搵相呢~~



今年書展既特色係度度都見到d o靚模既寫真...仲有好多出名d既都露下肉...好似 Stephy 同 2R 既 Race...最突出係周秀娜...Angelababy同埋 Kama...至多麻甩類既人排隊買黎睇.....香港人都係鍾意睇圖多過睇字.....


見到麥玲玲...真人原來好矮細...@@~~


之後見到 YY...即係五個背包廿七天的練習曲既作者啊...佢真係勁啦...寫blog寫到出書...我都想啊~~~ 見佢有本新書出...書名叫做"我們都是這樣 火羅 大的" 個 火羅 根本搵唔到呢個字打出黎啊!!!!   我好鍾意...所以就買左本...個 sales 仲叫我同 YY影張相留念...呃.........


見到 TVB o個隻 Buddy ... 貪得意同佢黎張合照...又買左兩排3A電...送左把麥o麥風扇仔...見到 Feel 100% 既作者劉雲傑...我好佩服佢出呢本書出左十幾年但係只係得十幾本~~~~



之後清醒番要做正經野...就係去搵低能系列...上年買左 我的低能之道 1 & 2 及我的低能婚禮...今年出左兩本新既呢...掃~~~ 我的低能旅行及我的低能大肚之道!!  送左兩個門掛呢~~雖然無乜用...不過咁有誠意就收左佢啦~~~



跟住目的就係麻煩女生RERURN...上年買左麻煩女生日誌同埋懶鬼OL日誌 ...都幾搞笑寫實的...!!  至鍾意睇呢類既繪本~~~ 仲送左個 folder添~~



買左兩本髮型書...一本 for我...一本 for 細細...


見到朱薰e出左本潮語新聞字...為左要與時並進...所以都買左本黎學下野~~~如果唔係好out架喇!!


好鍾意墾丁...想下一站自由行去呢度...去下台南...去下台中...自己 plan 行程好有滿足感~~ 不過都要買本書黎睇下有乜野景色...


買書用左三舊幾水...呢八本野都幾重下 @@~~ 哈~~我細佬話...一睇我買既書種...就知我係個極級無聊人呀~~!!  係丫...我係啵!!!   笑下唔好咩?!



行到七點幾...搭隧巴過旺角食日本野...好美味~~~ 因為有人請...呵呵呵~~~


 


2 則留言:

  1. 真係好多人買馬仔o既書呀~
    [版主回覆07/28/2009 23:24:00]係呀~!!  我覺得最多人買既就係馬仔o個5本書同埋周秀娜本寫真...@@~

    回覆刪除
  2. 畯富台灣包車旅遊網2009年8月28日 下午5:29

    你很內行哦~會買台灣中南部旅遊書,南部的風情很吸引人,大家都喜歡到墾丁.高雄.台南來觀光度假,希望您有時間一定要趕快來台灣玩~歡迎來找我
    高雄、墾丁出發旅遊行家 http://www.gokenting.com.tw/ 【高雄旅遊包車、墾丁旅遊包車、阿里山旅遊包車】 聯絡電話0915285700(遠傳)0915911700(台灣大哥大) 『楊秉紘』 abykhy@hotmail.com 或即時通 abykhy@yahoo.com.tw

    回覆刪除