2009年7月13日 星期一

尋找頭飾

響 couple 見到呢兩款頭飾...唔知到時揀唔揀到呢?!



其實我想自己買呢類蝴蝶結...真係好靚...不過唔知我襯唔襯得起呢?!


第二個覺得靚...不過我未必會用~~


我想去搵下有冇d靚皇冠...唔駛好大個o個d...類似頭 "cool" 就 ok 了~~ 要去搵下資料先得~~~


***


之前朋友送左條好 cute 既鍊比我...個公仔係新娘黎架~~用黎外影都幾得意...哈~~ d珠超級大粒...不過唔係珍珠黎架...哈~~因為我聞到d膠味...係膠珠至啱~~哈哈哈~~~






Monchhichi = 蒙奇奇 @@~~


2 則留言:

  1. 我都搜羅緊蝴蝶結頭飾 & 蝴蝶結頭箍呀,搵到有幾款好靚架,心思思想訂添呢 ~
    [版主回覆07/16/2009 01:21:00]蝴蝶結好靚呢...我想用黎外影用呀...
    見到啱心水鍾意就訂啦~~ ^^

    回覆刪除