2009年7月6日 星期一

我的姊妹團

一個婚禮的背後...需要有班美貌與智慧並重的姊妹支持才可成功...所以經過詳細的考慮及分析...終於定好我的姊妹團的人選~~~ 當然要隆重咁介紹佢地出場啦~~~ ^^ 由相識日子黎逐一介紹啦~~~


首先介紹我的伴娘 Maggie ~ 她是我的中學時期的同學...因工作地點接近...所以是我的 shopping 最佳伙伴~~ (兩個正宗敗家精獎門人!!  哈哈~~)



第二位係我讀書時一直認為係我既最佳伴娘人選的好友...只不過她一早已名花有主...很早已經搵到幸福上左岸喇...好幸福既少奶奶~~~ Wendy~~ 當年好多人追呢~~~ 不知令我多妒忌呢~~ 嘿~~



第三位都係中學同學~~~ 住響悲情城市~~天水圍的日與夜既 Emile ~~ (Wendy成日係咁形容佢)...佢響往澳洲的生活...一直都好識為自己將來打算既佢...正在搞移民中...好羨慕呢!!



第四位是識左不知多少年的靚靚 Connie ... 咁多個姊妹真係最靚係佢了...!!  希望佢早d搵到幸福...^^  不過佢咁多人追...一定花多眼亂啦~~~~ 唔怕...至緊要搵個鍚你既!! ^^



第五位係我的同事好朋友...就係高妹 Sammy 了...佢都會響今年12月結婚啊...搵到個好錫佢既人呢~~ ^^   而家佢同我一樣努力緊呢...!!



第六位係最識照顧別人...而且好大方又多人錫...鍾意睇舞台劇既 Amy...佢真係好好人架...為別人著想多過自己...喂~~~ 好錫自己多d喇!! ^__^  仲有...唔好成日喊...會盲架..!!



最後一位係我既檯號咭設計師...哈~~~ 成日話自己 16 歲扑扑趣的靚女恩...佢對愛情好專一...而且好堅持...佢愛左傑斯有十多年...呢份堅持和執著令我好欣賞...哈~~ 唔好意思...因為佢好鍾意紫色...所以想搵張著紫色衫既相出黎...點知搵到既只係呢張咁 sexy 既...@@~~ 是旦啦可...哈哈~~



姊妹們...多謝你們的支持...!!  ^_____________^ 


10月18日要好好地 " 招呼 " 各兄弟...嘿嘿嘿~~~ 拜託了喇~~!!


2 則留言:

  1. 咁我係波大嘛, 搵o岩相wor!
    第五張相...咁似Good Morning Call...
    我過埋今個月我條仔d野, 至整野~
    [版主回覆07/07/2009 01:24:00]哈哈~~係呀?!  通常咩大都會無腦架喎!!
    比你笑死~
    得啦~~~你要見老公仔丫嘛...我明架喇!!
    你既構思同你honey既諗法差唔多...你地可以溝通下~~

    回覆刪除
  2. 我搵唔到我張相同我有咩共通點啊~我眼又冇咁大,面形又冇咁尖,但隻兔仔就襯晒我,我係兔年出世丫嘛~
    [版主回覆07/08/2009 02:06:00]咪就係隻兔仔囉...哈哈~~

    回覆刪除