2009年7月28日 星期二

兄弟姊妹項目

今日響公司唔知係咪撞邪...無拉拉坐坐下覺得好凍...之後頭痛肚痛...又標汗...但其實個人覺得幾凍...食左粒止痛藥...仲有D想嘔咁...


放左工即出沙田想睇醫生...不過唔知係藥到定係換左環境...又好似無咁痛...可能出左身汗覺得好左好多...所以最後都無睇醫生...唔想食太多藥...一食多藥人就水腫...捱過左無事就唔食好過食~~


***


響火炭車站售票處見到有隻狗好似搵緊主人咁...不過我覺得佢幾老下...因為佢行得好慢...只響售票處徘徊...佢主人唔係遺棄左佢下話?  車站職員又唔敢埋去...只係響度望望下...其實我唔知隻狗咩原因響度...可能佢係響度唔見左主人...所以不停響度四圍望...只係覺得隻狗仔好忠心...希望佢搵得番佢主人啦~!!


***


搭緊車途中...突然醒起要幫姊妹們約化妝師...即刻打比mua大 S...問佢要幾時 book...因為佢公司會派個人黎做...佢話而家都可以book...仲話六個有折...我再問佢有冇得再平D...佢話除非唔o係佢公司book...佢自己幫我搵其他化妝師...我問佢手勢得唔得架?!  佢話好難講架喎...個個要求唔同...哈哈~~ 因為我話我d姊妹要求好高架...如果朝早set完頭未到夜晚就甩頭甩髻就唔好啦...佢話如果係佢搵既...到時唔ok...佢會幫姊妹們搞番惦喎!!  反而公司派o個d佢就唔會執手尾...因為各有各做唔想搞人地d野喎!!  佢多次叮嚀我唔可以同佢公司講 @@~ 咁我都唔會打難人飯碗既...於是成交...!!  每人平左六十蚊呀!!  姊妹們...希望到時大家都化得靚啦~~包括祝福埋我呀...!!


另外問埋佢 final 試妝試頭...佢叫我九月尾去揀飾物o個日試埋...唔駛分兩日去咁煩喎...到時要帶埋d衫既相...弊喇...溫馨o個兩條裙唔知幾時可以影相呢?   要做下功課set d 咩頭先得...不過我都無乜 idea...只要唔太誇就 ok 喇...普普通通其實仲啱我......


又搞惦一樣...姊妹呢part暫時可以放低了......


***


催左阿B好多次搵齊d兄弟...今晚終於搵埋兩個兄弟做車長...哈~~ 阿B話我搵左七條女...所以佢要搵番七條仔喎!   今晚搵埋阿松同阿康...我仲笑佢兩個係盛年組既入選港男...哈哈哈~~


兄弟仲有一個就搵齊喇...真漏氣!!!!!    因呢位今晚響高山劇場獻唱的關係...所以電話無人接聽...我地係突然醒起佢唱緊歌的...@@~~ 希望佢有熄電話啦...嘩哈哈~~ 如果佢袋響身就........呵呵呵~~ 唱粵曲有電話既音樂聲...佢咁識執生...我諗佢會即場扮吉百利廣告個細路呢~~~哈哈~


***


呢本就係裝住d單據及資料既活頁簿...就黎爆棚喇!!!




 


沒有留言:

張貼留言