2009年7月22日 星期三

FACEBOOK 的發明...真偉大...

Hong
July 21 at 11:45pm
多謝妳在facebook同我做朋友呀、、、、哈哈
聽問妳會做九月新娘是否眞的嗎???

Jovy
July 21 at 11:57pm
九月我生日咋喎...haha~~
係十月呀...想搵你做兄弟得嘛?!

Hong
Today at 12:07am
我想做姊妹多的!得唔得
油脂早過妳還是遲過妳呀!點解妳地唔一齊呀!
我會荷包嚴重重傷..........惨慘惨

Jovy
Today at 12:11am
我又唔係同油脂結婚...點會一齊啊...哈哈~~~
油脂遲我一個月呀~~
我講真喎...LB真係想搵你做兄弟啊~ 已經搵左油脂了...只係未搵埋阿松啊

Hong
Today at 12:21am
妳在十月幾多號。
如果是星期日就問題不大啦!
但是妳撰擇平日..................我...我.......我.....?

Jovy
Today at 12:24am
我十月十八日呀~~~為左你地...我地特登搵星期日架!!!!
油脂係星期六呀 (十一月廿一日)

Hong
Today at 12:38am
真的難為妳呢.......為咗我地!
如果真的需要到我這個姊妹,到時通知我啦!
恭喜妳同 LB 年月日都生貴子

Jovy
Today at 12:40am
係呀...你地成日催我嫁丫嘛...heehee~~

咁我地預左你架喇!! 唔該晒...哈哈~~
我班姊妹又多個對付對象喇!!

我遲d再call你啦~~~^____^


***


以上的文字是節錄自我的 Facebook Inbox


估唔到...人與人的聯繫...以前要靠飛鴿傳書...再而是郵寄信件...接下來是電話通訊...這樣已不能滿足大家了...而家已經進化成~~~在 facebook 內溝通~~@@~~~ 邀請兄弟....哈哈哈~~~ 真係意想不到!!


1 則留言:

  1. 嘻嘻~我都响FACEBOOK度撞番YAHOO BLOG既新娘子呢
    大家仲要有玩PET SOCIETY~
    [版主回覆07/25/2009 04:00:00]好搞笑囉...電話都懶得講呀...!!
    對住部電腦打字溝通...@@~~

    回覆刪除