2009年7月20日 星期一

終於Book 左出門酒店喇~

夜晚約左 Royal Park 睇套房...見未夠鐘就周圍睇下...好多人@@~~ 而且好多大陸同胞...咪睇少佢地...真係好富貴~~ 消費能力真係好高呢!!





我地出左外面睇下環境...





都好大喎...泊架花車響呢度影相好正...我見好多 blogger 都響度影...好靚呢~~ 夠寬敞~~


酒店大堂好大...不過可能夜晚人太多好似混亂左d...


跟住叫左 Jacky 落黎...佢帶我地上 17 樓睇房... Lift 口企左個實蕉...要客人 show 房咭先入得...不過佢話唔駛驚...只係夜晚人多先會有實蕉...驚d人入錯lift喎!!   朝早係無實蕉既~~


入左 lift 要插咭...即係你只可以上你住o個層...如果無記錯Jacky好似話大概有十幾層有套房...不過每層只有兩間~~ 佢話到時叫個姊妹拎張咭落黎接d兄弟上去玩喎~~!!


響走廊度...Jacky話比我地知...佢地房間隔音設備好正...所以可以盡情響房內玩得盡興d...@@~~ 不過佢話走廊就唔好囉...唔好影響其他住客嘛...而且佢話最好唔好玩d落街收集人地既祝賀說話o個 d 遊戲喎~~ 都係o個句...唔想影響其他住客~~





入到房...真係好大...一睇就好鍾意喇~~ 850呎...比 Metro Park 多幾百呎...仲有兩個廁所添...個廳好大...90度角窗好大...Jacky 話影相會好靚...朝早會好光猛...遠望獅子山景色...當然單數房個 view 好 d...雙數房無拉拉出面有一棟好高既大廈...景觀差d..!!  睡房入面個廁所真係好大呢...佢仲叫我到時坐響度化妝...有張化妝椅的~ 張床 king size...訓幾個人都得~~ 個衣櫃好細...基本掛唔到件婚紗...掛套褂就得~~~ 不過我都係掛褂o者~~











Jacky 話基本上可以郁d傢俬...不過唔可以整爛...郁左唔駛還原...我問佢中間張sofa重唔重...佢話好輕...仲即刻一隻手抬起一邊比我睇...@@!!!  佢話近窗邊有個位 for 斟茶... 如果唔記得帶跪墊可以用椅o個張...佢話張椅無左個墊都坐得好舒服喎~~~咁都比佢諗到!!


之後佢繼續依依哦哦...話比我地知房內唔准燒香燭...不過可以點佈置都得...都係o個句...唔好整爛野...要賠! @@~~ 佈置完既物資...如果我地唔要番既可以唔駛清除...佢地會有人搞番惦...


基本上我地都唔駛問佢野...佢係咁依依哦哦背書咁講晒比我地知...


有關延遲退房佢話要睇番當日入住情況...如果比 credit card 做 deposit 既話...到時check-in一定要我地本人...check-out 就可以搵其他人...比 cash 做 deposit 既話就要本人去簽名...可以到時再決定~~


我地問佢影相得唔得...佢話無問題...所以我地係咁影...不過間房太柔和了...好暗...所以影出黎唔太清...


佢仲教我地可以駁條線入房...架電視機可以播廳出面既情況比我睇...哈~~ 咁我咪可以睇到班姊妹點招呼d兄弟囉?!  諗起都好興奮~~~ 嘿~~嘿~~嘿~~~~


睇完房...出番 lift 口...影番轉頭...好長的一段路呢~~ 真係唔錯唔錯...怪唔得好多 blogger都搵呢度出門啦~~ 有一刻在想像自己響呢度著住褂出門既情況呢~~


Jacky 話到咁上下出門時...先call 架花車駛去樓下接我地...因為新世紀泊車平d ($22)...酒店泊車就 $50一個鐘呢~~ 佢話可以有30mins free...所以到時可以咁上下call兄弟響隔離駛d車過黎...基本上兩個停車場係相連的...!!


最開心就係佢仲好貼心咁話比我知...到時唔駛咁急一箱二箱搬d野走...可以寄響 lobby 度一日都得...到咁上下叫d兄弟黎搬過去 Metro Park...真係好啊...我地正擔心要搬好混亂呢!!  聽到真係好放心!!!





落番 lobby...呢度先至搞笑...我地話比阿Jacky生知決定即時book 埋房...佢居然唔係帶我地去 receiption...係帶左我地去部打得出街既電話機度 (就係上面o個幅相...我拎住電話筒o個部喇)...我地以為佢又要 call 第個落黎...?!  因為呢間酒店分工相當仔細...每一部份都有部門跟的...下下要左轉右轉~~


點知佢講完一輪電話...跟住比個聽筒阿B...叫佢同訂房部講話要訂房...跟住佢同我講失陪先@@~~~ 跟住就一支箭咁走左去......下?!  走得咁急?!  你係臨時演員黎架咩?!  @@!!!!!!!!!!!


我地兩個企響度...打電話訂房...講 credit card 資料...響電話比晒資料人...個電話仲係別人幫我地打...其實係咪打去訂房部都唔知...哈哈~~~~真係感覺有d似街頭騙案呃人既情節囉!!  真係唔相信家下d酒店既服務係咁唔得!!   如果呢兩日都無e-mail收到 confirm通知...大家可能會響下集警訊見到我地打格仔比人訪問既樣~~!!


***


之後去番新世紀搵野食...又見到變型金剛...今次同佢黎張合照先得!!





4 則留言:

  1. 以下既字眼真係令人好期待呀:
    ....到時叫個姊妹拎張咭落黎接d兄弟上去玩喎....
    ....房間隔音設備好正....所以可以盡情響房內玩得盡興d....
    ....張床 king size....訓幾個人都得....
    ....架電視機可以播廳出面既情況比我睇...哈~~ 咁我咪可以睇到班姊妹點招呼d兄弟囉....
     
     
    [版主回覆07/22/2009 00:32:00]你好似係兄弟喎...!!  你真係要好好期待呢日呀!!!  嘿嘿嘿~~
    我地聽佢講到 "房間隔音設備好正....所以可以盡情響房內玩得盡興d.... " 呢句野都覺得好好笑...好彩佢接住講埋走廊部份...你知啦...我好心邪架嘛!!  哈哈~~

    回覆刪除
  2. 呢間真係 good 喎,到時可以玩得好放啦,仲可以影好多靚相添!我都好期待見證著妳在這裡出嫁啊~
    [版主回覆07/22/2009 00:43:00]阿病神o個間仲 good...不過相對黎講貴好多~~
    我好鍾意海逸o個條雲石樓梯呢~~
    到時你地玩得盡興d比我睇啊...唔駛錫住班兄弟架...!!  哈哈~~
     
     

    回覆刪除
  3. 我想問下,唔可以喺走廊到嘈,咁玩新郎嗰part點處理啊?
    [版主回覆01/10/2010 15:06:00]呢間係套房黎架...房裡面有間房的...
    所以可以所有人都入晒房入面玩...隔音設備好好...唔會嘈到其他人架~~

    回覆刪除
  4. 我都睇緊酒店for 出門用,你呢間套房幾錢租啊?有冇話包咩ga?
    唉...好煩啊...我地要喺九龍區租,實貴好多啦...
    [版主回覆01/14/2010 00:21:00]唔同日期會唔同價錢架...所以你要打去問下...
    我地租o個日係旺日...所以無乜特價...@@~~ 成三千幾蚊...
    我見有blogger租過二千幾咋...有時 promotion會租一晚送一晚...!!
    有冇問過朗豪酒店...我見 blogger 影d相出黎都幾靚架!!
     

    回覆刪除